exista vreun site unde pot gasi o fisa tehnica pentru xm?
ma refer in special la consumuri
daca nu poate imi spune cineva cateva date despre modelul pe benzina de 2.0 i. ar mai fi interesante doua lucruri :
1. ce probleme specialeexista la aceste modele
2. credeti ca merita o instalatie gpl / in ideea ca in oras cred ca are un consum interesant
DATE TEHNICE XM
Moderator: Echipa Tehnica
Salut
Pentru modelul specificat consumul ar fi cam asta:
XM 2.0 16v cutie manuala - oras/90kmh/120kmh - 11.6/6.5/8
XM 2.0 16v cutie automata - oras/90kmh/120kmh - 12.6/6.6/8.4
XM 2.0 16v ESTATE cutie manuala - oras/90kmh/120kmh - 12.7/6.6/8.2
XM 2.0 16v ESTATE cutie automata - oras/90kmh/120kmh - 12.6/6.7/8.6
Si in legatura cu GPL-ul treaba asta este intr-o directa legatura cu starea tehnica a masinii (km parcursi uzura etc). Mai exact accelereaza uzura motorului
Pentru modelul specificat consumul ar fi cam asta:
XM 2.0 16v cutie manuala - oras/90kmh/120kmh - 11.6/6.5/8
XM 2.0 16v cutie automata - oras/90kmh/120kmh - 12.6/6.6/8.4
XM 2.0 16v ESTATE cutie manuala - oras/90kmh/120kmh - 12.7/6.6/8.2
XM 2.0 16v ESTATE cutie automata - oras/90kmh/120kmh - 12.6/6.7/8.6
Si in legatura cu GPL-ul treaba asta este intr-o directa legatura cu starea tehnica a masinii (km parcursi uzura etc). Mai exact accelereaza uzura motorului
fost posesor Xantia 2.0 16v
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Seria I la XM a avut serioase probleme electrice, de netolerat avind in vedere clasa masinii (blocarea masinii in modul sport, "deconectarea" bordului de la masina, etc.. Cred ca un motor diesel ar fi mai convenabil pentru plaiurile mioritice, desi pina acum nu am vazut decit un XM diesel in Romania.
In rest sint super masini, primul meu contact cu suspensia hidraulica, fiind cu un XM (v6, 3000). Eu am vrut sa-mi cumpar un XM, dar nu am gasit la vremea respectiva nici unul fara probleme si toate erau seria I. In rest sint masini super OK. Atentie si la piese, masina are 8 sfere, etc...
Daca tii neaparat poti sa-ti montezi instalatie GPL. Daca nu mergi sportiv, se justifica, iti scoti banii pe ea. Daca esti sportiv, nu se justifica pentru ca creste semnificativ consumul de gaz. Atentie ca instalatiile de GPL pentru motoare cu injectie sint semnificativ mai scumpe decit cele pentru carburatie.
Intr-un final apoteotic mi-am luat un BX de 20 de ani de care sint multumit pina acum.
In rest sint super masini, primul meu contact cu suspensia hidraulica, fiind cu un XM (v6, 3000). Eu am vrut sa-mi cumpar un XM, dar nu am gasit la vremea respectiva nici unul fara probleme si toate erau seria I. In rest sint masini super OK. Atentie si la piese, masina are 8 sfere, etc...
Daca tii neaparat poti sa-ti montezi instalatie GPL. Daca nu mergi sportiv, se justifica, iti scoti banii pe ea. Daca esti sportiv, nu se justifica pentru ca creste semnificativ consumul de gaz. Atentie ca instalatiile de GPL pentru motoare cu injectie sint semnificativ mai scumpe decit cele pentru carburatie.
Intr-un final apoteotic mi-am luat un BX de 20 de ani de care sint multumit pina acum.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
ce inseamna seria I - ma refer la perioada de fabricatie. modelul pe care il urmaresc este din 1993. ai spus 8 sfere???. am inteles ca reparatia la o astfel de sfera este 350 k. si o alta intrebare - ce ar insemna un pret corect pentru un astfel de model? daca nu aflu ce tip de ulei hidraulic a folosit cred ar trebui sa las balta planul de cumparare? ce ar insemna intr-un astfel de caz cheltuielile ulterioare / instalatia hidraulica/.
o alta kestie - pe un forum / parca autoshow/ un tip spunea ca isi duce in ungaria ???? xm - ul la revizii pentru ca cei de la ats nu prea le au cu modelul . chiar nu exista in tarisoara noastra mecanici iscusiti ?
nicum - merci pentru mesaj - utile detalii
va salut
o alta kestie - pe un forum / parca autoshow/ un tip spunea ca isi duce in ungaria ???? xm - ul la revizii pentru ca cei de la ats nu prea le au cu modelul . chiar nu exista in tarisoara noastra mecanici iscusiti ?
nicum - merci pentru mesaj - utile detalii
va salut
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Seria I (emblema Citroen pozitionata asimetric in fata) s-a fabricat din 1989 pina in 1995. Seria II (emblema din fata pozitionata simetric) s-a fabricat pina in 2000. Deci modelul pe care vrei sa-l cumperi e seria I.
Nu mai tin minte exact daca are 8 sfere, dar are mai multe decit un BX spre exemplu (5 sfere). Incarcarea unei sfere (asta insemnind ca membrana e ok) costa 350k. O sfera reconditionata e 1.550.000, iar una noua la reprezentanta e aprox 90 USD (oricum mai ieftin decit un ansamblu arc-amortizor).
Daca masina a avut/are in instalatia hidraulica altceva decit LHM (motorina, ulei hidraulic romanesc, antigel, etc.) renunta la masina. Uleiul LHM tb sa fie mai mult sau mai putin verde, in functie de uzura lui.
Dupa cum am constatat toti, mecanici priceputi nu prea exista. In schimb exista o gramada care se ghideaza dupa principiul "las' ca merge si asa", au pretentii nemasurate la bani si sa nu care cumva sa indraznesti sa comentezi ceva.
Nu mai tin minte exact daca are 8 sfere, dar are mai multe decit un BX spre exemplu (5 sfere). Incarcarea unei sfere (asta insemnind ca membrana e ok) costa 350k. O sfera reconditionata e 1.550.000, iar una noua la reprezentanta e aprox 90 USD (oricum mai ieftin decit un ansamblu arc-amortizor).
Daca masina a avut/are in instalatia hidraulica altceva decit LHM (motorina, ulei hidraulic romanesc, antigel, etc.) renunta la masina. Uleiul LHM tb sa fie mai mult sau mai putin verde, in functie de uzura lui.
Dupa cum am constatat toti, mecanici priceputi nu prea exista. In schimb exista o gramada care se ghideaza dupa principiul "las' ca merge si asa", au pretentii nemasurate la bani si sa nu care cumva sa indraznesti sa comentezi ceva.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- pasionat
- Mesaje: 225
- Membru din: Vin 09-Iul-2004 12:47
- Localitate: Constanta
- Masina: C 5 Break 2,0 . hidramata, an 2004
- 2: CX 2,0 Break. an 1989
- 3: Xsara 1,4 i , an 2002
dupa 4 cx ( doua '85 d doua '89),doua bx '88 ,am reusit un XM 3000 V6 '89 .Am montat GPL ,iar dupa o luna de reglaj in care am spart o carcasa si o galerie aer ,acum pe gaz la demaraj las in urma A 6 si S. FABIA. Eu am avut un mare necaz cu directia in ansamblu si pana nu am demontat eu punte caseta regulator si am inteles sistemul nu am reparato cu toate interventiile facute in Constanta si in tara.
Pentru iliescu sorin!!!
Daca ai xm ! de unde as puta cumpara si eu piese ? Al tau are motor V6? Cat te-a costat instalatia de gaz cat consuma si cum se comporta? Mercy
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh