nu se mai opresteee
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 63
- Membru din: Mar 20-Iun-2006 21:52
- Localitate: Bucuresti
nu se mai opresteee
salut
aveti idee...ce are ??:))
tai contactul...si pauza...dupa vre-o 4sec se opreste... + ca mi s-a aprins si martorul in bord...
eu ma gandesc ca este o electrovalva...ceva ...
aveti idee...ce are ??:))
tai contactul...si pauza...dupa vre-o 4sec se opreste... + ca mi s-a aprins si martorul in bord...
eu ma gandesc ca este o electrovalva...ceva ...
simplu, turbina functioneaza la turatii mari si ca atare are nevoie de ungere f buna. In momentul in care pe langa axul turbinei apar scurgeri de ulei, acestea ajung repede si usor in tobe sau catalizator sau la unele masini precatalizator. In momentul in care uleiul ajunge acolo temperatura f ridicata la care se adauga o "punga de ulei" poate duce la aprinderea uleiului (a se vedea fumul f negru facut de masinile cu turbina varza). E daca cantitatea de ulei e f mare si gazele nu mai pot fi evacuate : KABUM!
In mare cam asta e. Se intampla f rar si depinde de cat de infundat e catalizatorul, cat de varza e turbina s.a.m.d
Exprimarea a fost proasta cand am zis "in turbina"scuze!
In mare cam asta e. Se intampla f rar si depinde de cat de infundat e catalizatorul, cat de varza e turbina s.a.m.d
Exprimarea a fost proasta cand am zis "in turbina"scuze!
eu n-am vazut asta decit la o masina de raliu. cred ca in viata de toate zilele e quasi-imposibil sa se intimple asta, practic pina sa ia foc uleiul ala, curge tot pe teava
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
solaris78 scrie:Iar cum masinile de curse nu au catalizator chiar la alea nu cred ca se intampla asa ceva.
esti sigur ca nu au? eu am vazut chiar cum a luat foc catalizatorul lui Marisca la Sibiu, din cauza ca a ajuns ulei din turbina in esapament
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
nu sunt foarte sigur, depinde si cum e preparata masina, dar in principiu catalizatorul este pentru a "cataliza" gazele nearse din esapament. Ca atare este pus acolo pentru a elimina din noxe, dar la curse nu conteaza noxele. In schimb conteaza o evacuare rapida a gazelor, conteaza o greutate cat mai mica a masinii. Eu nu mi-as pune la curse catalizator si din cate masini am vazut eu nici una nu avea.
E foarte posibil ca la grupa "N", adica cele derivate din fabrica (sper sa nu gresesc) sa aiba si cata.
E foarte posibil ca la grupa "N", adica cele derivate din fabrica (sper sa nu gresesc) sa aiba si cata.
da ai dreptate, intradevar pana nu vezi nu crezi.
Ai dreptate in tot ce ai spus atata tot ca eu am vazut catalizator plin de ulei - care nu a ars pe evacuare ci culmea s-a incapatanat sa ajunga pana in catalizator, gasesti asa ceva la orice service.
Cum am mai spus fenomenul este f rar - cand l-am vazut nici mie nu mi-a venit sa cred (sa nu intelegi ca a fost implicata o explozie adevarata, a facut bum si s-a facut catalizatorul ca o floare).
Alt fenomen care iarasi l-am vazut apropos de turbina este cel in care tot din cauza uleiului acumulat in turbina a ajuns ulei in admisie ulei , care l-a randul lui s-a incapatanat si el sa ajunga in motor si ghici ce s-a intamplat?- Necesar motor.
Nu ma consider un specialist sau un cunoscator, si nici nu sunt un pusti de 15 ani care le stie pe toate. Doar ca lucrez in domeniu auto si mi-am petrecut ceva timp intre masini unde am mai vazut si invatat cate ceva.
Ce am vazut cu ochii mei pot sa certific si o fac oricand indiferent de ce crezi tu. Eu am vazut ulei in catalizator (sunt convins ca si altii). Cum iti explici ca atunci dupa ce se inlocuieste o turbina masina mai scoate fum inca multa vreme. Unde lucram eu le lasam mai mult de o ora sa mearga pentru a arde uleiul din instalatia de evacuare, care s-a acumulat undeva si nu in turbina fiindca E NOUA.
Explicatiile oferite de mine sunt absolut verificabile si pertinente iar culoarea fumului este intradevar albastruie (mea culpa).
Un obicei sanatos este sa ajuti lumea cum poti, cat poti si intr-un mod cat mai corect.
Imi pare rau ca domniile voastre nu apreciaza acest efort, o sa incerc sa-mi limitez cunostintele pentru a nu jigni anumite persoane care au trecut demult la stadiul de absolut cunoscator si o sa incerc sa vorbesc cu "profanii" de categoria mea.
Ai dreptate in tot ce ai spus atata tot ca eu am vazut catalizator plin de ulei - care nu a ars pe evacuare ci culmea s-a incapatanat sa ajunga pana in catalizator, gasesti asa ceva la orice service.
Cum am mai spus fenomenul este f rar - cand l-am vazut nici mie nu mi-a venit sa cred (sa nu intelegi ca a fost implicata o explozie adevarata, a facut bum si s-a facut catalizatorul ca o floare).
Alt fenomen care iarasi l-am vazut apropos de turbina este cel in care tot din cauza uleiului acumulat in turbina a ajuns ulei in admisie ulei , care l-a randul lui s-a incapatanat si el sa ajunga in motor si ghici ce s-a intamplat?- Necesar motor.
Nu ma consider un specialist sau un cunoscator, si nici nu sunt un pusti de 15 ani care le stie pe toate. Doar ca lucrez in domeniu auto si mi-am petrecut ceva timp intre masini unde am mai vazut si invatat cate ceva.
Ce am vazut cu ochii mei pot sa certific si o fac oricand indiferent de ce crezi tu. Eu am vazut ulei in catalizator (sunt convins ca si altii). Cum iti explici ca atunci dupa ce se inlocuieste o turbina masina mai scoate fum inca multa vreme. Unde lucram eu le lasam mai mult de o ora sa mearga pentru a arde uleiul din instalatia de evacuare, care s-a acumulat undeva si nu in turbina fiindca E NOUA.
Explicatiile oferite de mine sunt absolut verificabile si pertinente iar culoarea fumului este intradevar albastruie (mea culpa).
Un obicei sanatos este sa ajuti lumea cum poti, cat poti si intr-un mod cat mai corect.
Imi pare rau ca domniile voastre nu apreciaza acest efort, o sa incerc sa-mi limitez cunostintele pentru a nu jigni anumite persoane care au trecut demult la stadiul de absolut cunoscator si o sa incerc sa vorbesc cu "profanii" de categoria mea.
am zis de 2 ori ca se intampla f rar si ca eu am vazut o SINGURA DATA.
Catalizatoare cu ulei in ele destule dar sa crape o SINGURA DATA.
Iar aia cu ulei in admisie gramezi, aici ai dreptate, asta nu inseamna ca le crapa motorul, s-au intalnit cazuri si inca destule (idioti care nu vedeau ce fum scoate masina si s-au dus asa cu ea pana a crapat).
Omule nu vreau sa pierd timpul intr-o polemica de genul: ba da!- ba nu!; eu am spus ce am vazut, ce fenomen poate aparea s.a.m.d.
Din pacate vad ca ti cu tot dinadinsul sa ai ultimul cuvant, si nu am nimic impotriva, nu imi pierd timpul incercand sa demonsterz ceva, cuiva. Pur si simplu mi-am dat cu parerea despre o situatie asa cum am stiut mai bine. Poate gresesc ?! Posibil, dar nu poti sa afirmi ca daca tu nu ai vazut nu se poate. Poate ceea ce am vazut eu este... hai sa spunem - ironic - exceptia care confirma regula ta.
Bafta !
Catalizatoare cu ulei in ele destule dar sa crape o SINGURA DATA.
Iar aia cu ulei in admisie gramezi, aici ai dreptate, asta nu inseamna ca le crapa motorul, s-au intalnit cazuri si inca destule (idioti care nu vedeau ce fum scoate masina si s-au dus asa cu ea pana a crapat).
Omule nu vreau sa pierd timpul intr-o polemica de genul: ba da!- ba nu!; eu am spus ce am vazut, ce fenomen poate aparea s.a.m.d.
Din pacate vad ca ti cu tot dinadinsul sa ai ultimul cuvant, si nu am nimic impotriva, nu imi pierd timpul incercand sa demonsterz ceva, cuiva. Pur si simplu mi-am dat cu parerea despre o situatie asa cum am stiut mai bine. Poate gresesc ?! Posibil, dar nu poti sa afirmi ca daca tu nu ai vazut nu se poate. Poate ceea ce am vazut eu este... hai sa spunem - ironic - exceptia care confirma regula ta.
Bafta !
Ultima oară modificat Mar 13-Feb-2007 19:27 de către solaris78, modificat 1 dată în total.
Înapoi la “Citroen Xsara I-II - Berlina, Picasso”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru florinmarchidanu