dublu climatronic

Bord, becuri, ECU, computere de bord, cabluri, contacte, etc.

Moderatori: mesersmith, Echipa Tehnica

Avatar utilizator
tyyy84
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Mar 13-Feb-2007 00:08
Localitate: Bucuresti

dublu climatronic

Mesajde tyyy84 » Sâm 17-Feb-2007 20:03

Azi am plecat la un test drive cu C5-ul meu in provincie....
totul bine si frumos...inafara de faptul ca batea vantul groaznic si aveam un consum enorm(mai am si chiptuning pe motor)cand mi-am dat seama ca nu ma inteleg de loc cu climatizarea...
Avand in ambele parti aceeasi temperatura setata .....ce-l din dreapta murea de frig iar eu ma coceam de cald...

Am tot incercat tot felul de setari la el dar nimic....daca pun spre exemplu 22 la sofer si 25 in dreapta sa zicem ca e bine dar ce e chinul asta????am incercat si pe auto si pe eco nu stiu care e faza...cred ca e ceva defect

Cand am plecat de acolo....masina rece....am setat 25 in ambele parti....totul a mers perfect pt o vreme dupa care ,incepand sa se incalzeasa si sa fie ok in dreapta din nou a inceput sa bage rece si la mine cald....trist


AJUTORRR

Avatar utilizator
darian
pasionat
Mesaje: 264
Membru din: Mie 25-Oct-2006 08:05
Localitate: Bistrita

Mesajde darian » Dum 18-Feb-2007 10:08

Sincer sa fiu eu nu am realizat diferenta de temperatura cand am setat diferit climatronicul. Mi se pare ca baga la fel pe ambele parti chiar daca pe display se setata diferit (nu era diferenta de 2 ci de 10-15 grade).

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Dum 18-Feb-2007 11:24

la mine se simte imediat diferenta daca setez diferit cele doua zone, kiar si la setarfi diferite mici.
oricum, uneori o sa vezi ca nu respecta deloc logica ta, adica tu setezi de ex, 25 grade, iar el da frig....ei, asta inseamna ca in masina sunt mai mult de 25 si el vrea sa faca atat cat i-ai prescris tu si atunci baga frig.incerca sa masori cu un termometru de int temp in cele doua parti ale masinii.
deasemenea, el tine cont si de umiditatea din int.cineva avea filtrul de polen ud si de aici o serie intreaga de anomalii. totusi, dupa cum spui tu, pare defect.

Avatar utilizator
tyyy84
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Mar 13-Feb-2007 00:08
Localitate: Bucuresti

Mesajde tyyy84 » Dum 18-Feb-2007 16:12

tind sa cred si eu ca este ceva in nergegula...
faza e ca daca ii dau drumul la inceput merge perfect....doar dupa un timp cand probabil ajunge la temp dorita ...el nu se opreste ci....continua sa bage ...nu mai ca in loc sa bage in ambele parti aceeasi temp in stanga baga cald si in dreapta frig...

intrebare..la voi cand dati pe auto??? ce se intampla???la alt climatronic iesea de pe modul care indica elicele acelea ale ventilatorului si isi facea treaba singur....pe cand la mine ventilatorul merge la cat il las eu....

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Dum 18-Feb-2007 22:46

nu functioneaza corect, pe auto ventilatorul isi regleaza singur turatia in functie de mai multi parametri. faptul ca tie iti baga aiurea nu poate decat sa fie un defect si pare destul de serios.

Avatar utilizator
RobyC5
pasionat
Mesaje: 102
Membru din: Mie 24-Ian-2007 14:18
Localitate: Brasov

Mesajde RobyC5 » Mie 21-Feb-2007 11:40

La mine merge ff bine climatronicu!Si chiar se simte cand schimb temperatura in dreapta sau stanga!Sunt fff multumit de el !

Avatar utilizator
tyyy84
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Mar 13-Feb-2007 00:08
Localitate: Bucuresti

Mesajde tyyy84 » Mie 21-Feb-2007 11:44

si lka mine se simte absolut orice modificare....acum am observat ca in bucuresti nu am avut probleme absolut deloc

baga ce ii spun ....

afara cand ajunge la temp dorita in loc sa se opreasca el continua ....pe o parte baga rece si pe cealalta parte baga cald.....???????????

Avatar utilizator
RobyC5
pasionat
Mesaje: 102
Membru din: Mie 24-Ian-2007 14:18
Localitate: Brasov

Mesajde RobyC5 » Mie 21-Feb-2007 13:04

mah dak al pui sa bage 23 grade stanga , dreapta si apesi pe auto ati baga rece sau cald pana ajunge l temp aia si dupaia o mentine , nu se opreste!Cum vrei sa pastreze 23 de grade in masina dak se opreste ??????

Avatar utilizator
tyyy84
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Mar 13-Feb-2007 00:08
Localitate: Bucuresti

Mesajde tyyy84 » Mie 21-Feb-2007 13:07

e mormal ...ma referea, sa bage in amandoua partile un aer la fel ....adica nu pe o parte rece si pe cealalta calda...asta nu stiu daca e in ordine...ma gandesc ca ar treb sa bage ori mai incet ori un aer pai butin cald dar oricum in amandoua partile la fel...nu stiu...nu am mai avut asa ceva pana acum

Avatar utilizator
adrian.c5
just curious
Mesaje: 5
Membru din: Mar 13-Feb-2007 21:12
Localitate: Falticeni.Suceava

Mesajde adrian.c5 » Sâm 24-Feb-2007 01:40

curios ......tyyy84 ........si la mine se intimpla la fel !!!
e interesant si o sa intreb la Citroen !
prima data m/am speriat crezind ca e o problema de la circuitul lichidului de racire ! eu am observat prima data dupa ce am completat cu 500 ml de antigel !
in general stiam ca poate sa apara fenomenul la instalatiile neaerisite !?
la fel ........intra rece pe dreapta !
am mers destul de mult de atunci ...si nu s/a intimplat nimik !
o sa vad ...oricum intreb la citroen ...mi se pare nefiresc sa fie diferenta asta intre zone ! trebuie sa setez cu trei grade mai mult pe dreapta sa ajung la in echilibru .......
astept si eu pareri ...multumesc !

Avatar utilizator
tyyy84
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Mar 13-Feb-2007 00:08
Localitate: Bucuresti

Mesajde tyyy84 » Sâm 24-Feb-2007 10:47

cred ca am aflat de la ce este...este defect motorasul care deschide si inchide clapeta(mi-a zis si mie un tip care lucreaza la citroen)costa 350ron motorasul+manopera

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Mar 05-Feb-2008 00:38

darian scrie:Sincer sa fiu eu nu am realizat diferenta de temperatura cand am setat diferit climatronicul. Mi se pare ca baga la fel pe ambele parti chiar daca pe display se setata diferit (nu era diferenta de 2 ci de 10-15 grade).

Instalatiile de climatizare bi-zona functioneaza in parametri in intervalul de 6 grade diferenta maxim intre zone, in general! Nu ai de ce sa mergi ori vara ori iarna pe 16 grade, iar cel din dreapta pe 28, pentru ca unuia ii va fi ori prea cald ori prea frig! Oricum si iarna si vara temperaturile ideale sunt cam pe la 20-24 grade!
Passion pour C5

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Mar 05-Feb-2008 00:47

tyyy84 scrie:cred ca am aflat de la ce este...este defect motorasul care deschide si inchide clapeta(mi-a zis si mie un tip care lucreaza la citroen)costa 350ron motorasul+manopera

Eu am inteles ca angrenajele sunt din plastic si se pot uza in timp (tot de la citroen service)! Mi se pare ciudat pretul tau! Mie mi-au spus ca nu poti sa schimbi decat tot kit-ul, cu 4 motorase si alte alea, ca trebuie sa dai jos tot bordul si e cam scump si cam greu de facut! Cred ca numai sa dai bordul jos iti ia mai mult de 350 RON! Ai discutat cu cineva autorizat de la Citroen? Ar fi super sa fie asa! Am inteles ca au multi problema asta!
Passion pour C5

B-01-DRC
pasionat
Mesaje: 234
Membru din: Lun 06-Iun-2005 14:25
Localitate: Bucuresti

Mesajde B-01-DRC » Mie 06-Feb-2008 14:30

Apropos. Nu ma vait de climatronic, e OK, functioneaza bine. Dar mai am o climatizare, una "naturala" care da fiori la propriu celui din dreapta. Prin torpedo intra aer rece de afara direct proportional cu viteza. Undeva in partea dreapta-sus a torpedo-ului e o gaura pe unde intra aer de afara ca la balamuc. Cum o astup? Ce e cu gaura aia? Ca e sigur din fabrica, dar banuiesc ca ar fi trebuit sa aiba un capac...

Avatar utilizator
Bear
pasionat
Mesaje: 386
Membru din: Mar 11-Sep-2007 23:42
Localitate: Drobeta Turnu Severin

Mesajde Bear » Joi 07-Feb-2008 00:28

B-01-DRC scrie:Apropos. Nu ma vait de climatronic, e OK, functioneaza bine. Dar mai am o climatizare, una "naturala" care da fiori la propriu celui din dreapta. Prin torpedo intra aer rece de afara direct proportional cu viteza. Undeva in partea dreapta-sus a torpedo-ului e o gaura pe unde intra aer de afara ca la balamuc. Cum o astup? Ce e cu gaura aia? Ca e sigur din fabrica, dar banuiesc ca ar fi trebuit sa aiba un capac...

Nu as prea crede sa fie din fabrica! Nu am mai intalnit asa ceva! Ai luat masina de noua? Daca nu, atunci nu e sigur din fabrica!
Passion pour C5


Înapoi la “Electrica - C5 I-II”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11805
    Cel mai nou membru florinmarchidanu