Nemtii deja isi fac bagajele din Cehia:
http://www.automarket.ro/stiri/skoda-ar ... -2458.html
Ha, ha, acum se vede mai bine ce inseamna libertatea comertului.
Boii de cehi au fost buni cat au avut salarii mici, acuma sunt buni indienii si rusii.
Oare cand va zbura si Renault de pe-aici, ca eu m-am saturat de mirosul de fier frantuzesc?
Cand va parasi Renault Romania?
Moderator: Echipa Tehnica
Astia de la Renault vor sa scoata pana in 2009, 26 de modele noi
De aia au luat ei terenurile de la Titu - pt marele centru de cercetare... (am citit ca le-au cam luat, nu prea le-au si platit
)
Pt asta angajaza ingineri auto si electro, asa la gramada. De la mine de la serviciu au plecat vreo 2...Dar sa nu credeti ca platesc grozav. Ei cauta robotei, pe principiul "prosti si multi".
Cand spun "prosti" nu ma refer la sensul propiu, ci mai degraba cauta absolventi fara experienta, care sunt mai ieftini. In plus au expatii lor care sunt supervizori.
Am inteles ca atmosfera pe acolo la serviciu este ceva de genul: chiar daca ai terminat de lucru, in loc sa freci menta - cum ar fi normal (io asa fac
), daca te vede boul ala de sef francez ca n-ai de lucru, mai bine te trimite cu un dosar ceva, sau sa maturi in curte, sau sa-i cumperi tigari...
Sper sa nu ajung sa lucrez pt ei
LE - eu nu vred ca o sa plece din cauza taxei. Or sa plece cand "maimutele muncitoare" din Ro or sa fie prea scumpe si ei or sa se orienteze spre India, China...

De aia au luat ei terenurile de la Titu - pt marele centru de cercetare... (am citit ca le-au cam luat, nu prea le-au si platit

Pt asta angajaza ingineri auto si electro, asa la gramada. De la mine de la serviciu au plecat vreo 2...Dar sa nu credeti ca platesc grozav. Ei cauta robotei, pe principiul "prosti si multi".
Cand spun "prosti" nu ma refer la sensul propiu, ci mai degraba cauta absolventi fara experienta, care sunt mai ieftini. In plus au expatii lor care sunt supervizori.
Am inteles ca atmosfera pe acolo la serviciu este ceva de genul: chiar daca ai terminat de lucru, in loc sa freci menta - cum ar fi normal (io asa fac

Sper sa nu ajung sa lucrez pt ei
LE - eu nu vred ca o sa plece din cauza taxei. Or sa plece cand "maimutele muncitoare" din Ro or sa fie prea scumpe si ei or sa se orienteze spre India, China...
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Raspuns al intrebarea din titlu: nu prea curind. De ce? Simplu, pentru ca beneficiaza deja de facilitati pe care nu le-ar da nimeni in alta parte si pentru ca guvernele din RO vor fi mereu suficient de corupte incit sa dea mereu facilitati fiscale
Singura sansa reala sa plece reno, este ca muncitorul roman sa fie prea scump si sa migreze spre est. Stiti voi, muncitorii aia de grija carora nu mai dorm ei noaptea, dar care au avut nevoie de o greva ca sa primeasca o marire de salariu

Singura sansa reala sa plece reno, este ca muncitorul roman sa fie prea scump si sa migreze spre est. Stiti voi, muncitorii aia de grija carora nu mai dorm ei noaptea, dar care au avut nevoie de o greva ca sa primeasca o marire de salariu

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
pai normal ca li se rupe; treaba sta cam asa: nu romanii i-au chemat ca nu se descurca singuri, ci ei au venit pentru ca le convine de minune; toata tehnologia 'trecuta' o implementeaza la noi si in felul asta scapa de ciurucuri si fac o gramada de bani pe spinarea fraierilor;
@balanel: ce legatura are R25 al lui Paco? ala e de pe timpul pe cand se faceau masini nu carute ca acum; si eu am citroen din acel timp, care nu se poate compara la lucratura si la anduranta cu astea de le fac maestrii acum; sa vedem daca un C6 o sa reziste 30 si ceva de ani sau chiar 50
nu au nici o legatura carutele care le detinem cu faptul ca astia de la reno' sunt niste imbecili nenorociti.
@balanel: ce legatura are R25 al lui Paco? ala e de pe timpul pe cand se faceau masini nu carute ca acum; si eu am citroen din acel timp, care nu se poate compara la lucratura si la anduranta cu astea de le fac maestrii acum; sa vedem daca un C6 o sa reziste 30 si ceva de ani sau chiar 50

nu au nici o legatura carutele care le detinem cu faptul ca astia de la reno' sunt niste imbecili nenorociti.
In 2001 (cand eram inca in scoala) am vizitat uzinele Dacia si Daewoo.
Este (era) o mare diferenta intre ele, concret:
Dacia:
Avea aspect de fabrica socialista, nu prea se vedea "investitia" francezilor, cam mizerie prin sectii (in special la turnatorie unde trebuia sa fi atent pe unde calci).
Am vizitat si centrul de proiectare unde se lucra la viitoarea mare minune automobilistica (pe atunci numita proiectul X90), iar azi cunoscuta ca Logan by Renault.
Desi oamenii erau deschisi si raspundeau la "cam toate intrebarile", totul era dominat de marea secretomanie frantuzeasca. Un inginer de acolo a spus ca ne poate arata un desen al masinii, dar ar fi ramas somer daca facea chestia asta. Imi mai aduc aminte ca desi ne-au spus la intrare ca "fara poze oriunde in uzina", totusi unul a facut o poza in curte, asa aiurea. A iesit un mare scandal - mai sa ne dea afara, in final rezolvat prin voalarea fortata a filmului din aparat.
Daewoo:
O mare diferenta - in favoarea lui Daewoo. Totul curat, organizat, fara mizerie in sectii, ba chiar din loc in loc printre bandele de montaj era amenajat un loc de recreere (cateva banci, ceva plante, o mica fantana). In turnatoria de la Daewoo puteai sa manaci de pe jos. Am vizitat si centrul de cercetare proiectare - unde am vazut cum testau motorul de la Nubira - 250 de ore la 6000 rpm
Politica generala era foarte deschisa, pozele erau permise, ba chiar ne-au arata si prototipuri. Am vazut Cielo camioneta si Nubira de pompieri
Concluzia generala era urmatoarea: Daewoo arata ca o adevarata uzina unde puteai sa produci masini, iar Dacia (in comparatie cu Daewoo), cam ca o adunatura de ateliere unde cica se faceau tot masini
Se vedea diferenta. Daewoo investise serios, iar "Le createur d'automobiles", nu prea.
Poate ca au mai investit la Dacia, dar asa am vazut-o eu acum 6 ani
Este (era) o mare diferenta intre ele, concret:
Dacia:
Avea aspect de fabrica socialista, nu prea se vedea "investitia" francezilor, cam mizerie prin sectii (in special la turnatorie unde trebuia sa fi atent pe unde calci).
Am vizitat si centrul de proiectare unde se lucra la viitoarea mare minune automobilistica (pe atunci numita proiectul X90), iar azi cunoscuta ca Logan by Renault.
Desi oamenii erau deschisi si raspundeau la "cam toate intrebarile", totul era dominat de marea secretomanie frantuzeasca. Un inginer de acolo a spus ca ne poate arata un desen al masinii, dar ar fi ramas somer daca facea chestia asta. Imi mai aduc aminte ca desi ne-au spus la intrare ca "fara poze oriunde in uzina", totusi unul a facut o poza in curte, asa aiurea. A iesit un mare scandal - mai sa ne dea afara, in final rezolvat prin voalarea fortata a filmului din aparat.
Daewoo:
O mare diferenta - in favoarea lui Daewoo. Totul curat, organizat, fara mizerie in sectii, ba chiar din loc in loc printre bandele de montaj era amenajat un loc de recreere (cateva banci, ceva plante, o mica fantana). In turnatoria de la Daewoo puteai sa manaci de pe jos. Am vizitat si centrul de cercetare proiectare - unde am vazut cum testau motorul de la Nubira - 250 de ore la 6000 rpm

Politica generala era foarte deschisa, pozele erau permise, ba chiar ne-au arata si prototipuri. Am vazut Cielo camioneta si Nubira de pompieri

Concluzia generala era urmatoarea: Daewoo arata ca o adevarata uzina unde puteai sa produci masini, iar Dacia (in comparatie cu Daewoo), cam ca o adunatura de ateliere unde cica se faceau tot masini
Se vedea diferenta. Daewoo investise serios, iar "Le createur d'automobiles", nu prea.
Poate ca au mai investit la Dacia, dar asa am vazut-o eu acum 6 ani
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
alexd scrie:din pacate chiar si in plan mondial renoul o duce bine. Li se va rupe lor ca se retrag de pe piata romaneasca. ei si?
Situatia e exact pe dos:
http://www.autonews.ro/index.php?art=1636
O scadere globala de 4% intr-un an e ceva, zic eu.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats