Cutie viteze C4 mpi

personalizarea masinii, de la styling pana la tuning extrem

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Cutie viteze C4 mpi

Mesajde mituc » Joi 19-Apr-2007 21:52

M-ar interesa pentru al meu 1.6i o cutie mai scurta dar cu 6 rapoarte (astfel incit cu cutia aia eu sa am tot in jur de 200Kmph viteza maxima dar cu 6 rapoarte). Eventual se poate comanda de undeva asa ceva?

Apoi, stie cineva daca se pupa kitul de ambreaj de pe 1.6HDi (sau, de ce nu, 2.0HDI) pe un 1.6i sau 2.0i?

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 20-Apr-2007 10:45

Avind in vedere ca masinile noi sint inghesuite rau, o cutie in 6 rapoarte = o cutie mai mare.
De regula, daca dimensiunile se potrivesc, se pune ambreiaj de diesel la benzina, pentru ca e calculat sa reziste la cupluri mai mari. Reversul medaliei e ca nu prea vei putea patina ambreiajul ca la cel original, pt ca arcurile de la ambreiajul de diesel sint mai tari, astfel ca mai toate plecarile tale tb sa fie ceva mai in forta, lucru care nu e foarte indicat in oras.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
mituc
pasionat
Mesaje: 885
Membru din: Mar 28-Mar-2006 09:01
Localitate: Iasi
Contact:

Mesajde mituc » Vin 20-Apr-2007 14:09

nicum scrie:Avind in vedere ca masinile noi sint inghesuite rau, o cutie in 6 rapoarte = o cutie mai mare.
De regula, daca dimensiunile se potrivesc, se pune ambreiaj de diesel la benzina, pentru ca e calculat sa reziste la cupluri mai mari. Reversul medaliei e ca nu prea vei putea patina ambreiajul ca la cel original, pt ca arcurile de la ambreiajul de diesel sint mai tari, astfel ca mai toate plecarile tale tb sa fie ceva mai in forta, lucru care nu e foarte indicat in oras.


Cu ambreajul o scot eu, fie pun unul de diesel mai mic (1.6HDI) fie unul de benzinar mai mar (2.0i/140CP sau 2.0i/180CP). Dar cutie mai scurta si in 6 rapoarte... de unde iiau? Ca nu o pot pune pe aia de 2.0HDI pentru ca la 6500RPM ar trebui sa am cam 300Kmph (ceea ce ar fi o treaba dar nu ma va duce motorul :) ).

Shadow
simpatizant
Mesaje: 71
Membru din: Joi 02-Noi-2006 20:47
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Shadow » Vin 20-Apr-2007 18:57

Sincer, sfatul meu, schimba masina.
O sa te coste cat nu fac modificarile, cu bani aia iti dai C4 iti iei o japoneza (motor de turatii) si o sa mearga mult mai bine si nici nu o sa ti se strice asa de repede.


Înapoi la “Tuning/Audio C4”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo