Pentru dl. Mugurel Pirscoveanu:
Micutul meu C1 merge perfect. Are o singura hiba. De 2 luni am observat ca sta inclinat pe partea stanga. Diferenta ar fi cam de 1,5 cm de la axul rotii la caroserie. Am fost la un servis Citroen (la Fetcom Suceava). Cei de acolo au fost extraordinar de amabili si de saritori. Mi-au ridicat masina pe rampa, au schimbat toate arcurile masinii de pe partea stanga pe dreapta si viceversa. Dar nu s-a observat nicio schimbare!
Acum nu stiu daca masina este lasata pe partea stanga sau este ridicata pe partea dreapta.
Vreau o sugestie macar: ce ar putea cauza acest fapt, ce consecinte negative are aceasta inclinare a masinii si cum se poate remedia acest neajuns?
Multumesc!
C1 inclinat pe partea stanga
Moderator: Echipa Tehnica
Acelasi lucru am observat si eu la C1 al meu.....de cand l-am luat....putin inclinat spre dreapta...asta se vede din spate mai ales...dar nu am masurat ca sa fiu sigur....doar asa la ochiul liber mi se pare ca partea dreapta e mai joasa decat partea stanga...si asta se vede dupa cauciuc....unul este mai mult vizibil ( cand te uiti din spatele masini) iar celalalt parca mai putin se vede.....acuma nu sunt sigur, repet, nu am facut masuratori...iar la drum nu mi-am dat seama daca are vreo influenta.
Astept un raspuns in legatura cu aceasta mica chestie...sa vedem daca e ceva grav
Astept un raspuns in legatura cu aceasta mica chestie...sa vedem daca e ceva grav
1.0i, 12V, 68cp, DIS (Direct Ignition System) VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) DOHC (Double overhead camshaft)
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
Multumesc, dle Pirscoveanu.
Arcurile au cazut ca posibila cauza. Au fost inlocuite: de pe stanga pe dreapta si viceversa, fara niciun efect.
Au fost verificate toate bieletele. Nu este nicio problema.
Sasiu stramb? Recunosc ca am mai intrat in niste gropi, dar sa se fi strambat sasiul de la ele? Nu am avut niciun accident rutier.
Amortizoarele sunt cel mai antipatic lucru pentru mine la C1. Mi se par "uzate" inca de cand am luat masina.
Am o verificare a amortizoarelor facuta tot la Fetcom Suceava cand masina avea 3000 km la bord, pe 17 feb. 2007. Acum are peste 12 000 km, dar inclinarea am observat-o pe cand masina avea 5000 km:
Test amortizoare Cartec's diagnostic system:
axa fata
rezultate finale 77 70 (stanga - dreapta) diferenta 9
aderenta 225 kg 188kg (stanga - dreapta)
greutate roata 293kg 270kg (stanga - dreapta)
axa spate
rezultate finale 76 74 (stanga - dreapta) diferenta 3
aderenta 143kg 128kg (stanga - dreapta)
greutate roata 188 kg 173kg (stanga - dreapta)
greutate totala 924 kg
Arcurile au cazut ca posibila cauza. Au fost inlocuite: de pe stanga pe dreapta si viceversa, fara niciun efect.
Au fost verificate toate bieletele. Nu este nicio problema.
Sasiu stramb? Recunosc ca am mai intrat in niste gropi, dar sa se fi strambat sasiul de la ele? Nu am avut niciun accident rutier.
Amortizoarele sunt cel mai antipatic lucru pentru mine la C1. Mi se par "uzate" inca de cand am luat masina.
Am o verificare a amortizoarelor facuta tot la Fetcom Suceava cand masina avea 3000 km la bord, pe 17 feb. 2007. Acum are peste 12 000 km, dar inclinarea am observat-o pe cand masina avea 5000 km:
Test amortizoare Cartec's diagnostic system:
axa fata
rezultate finale 77 70 (stanga - dreapta) diferenta 9
aderenta 225 kg 188kg (stanga - dreapta)
greutate roata 293kg 270kg (stanga - dreapta)
axa spate
rezultate finale 76 74 (stanga - dreapta) diferenta 3
aderenta 143kg 128kg (stanga - dreapta)
greutate roata 188 kg 173kg (stanga - dreapta)
greutate totala 924 kg
Cand s-a facut testul era un domn de la Fetcom la volanul masinii. Probabil diferenta de greutate de la test de pe stanga pe dreapta provine de la acest fapt. Pe de alta parte mi se pare normal ca masina sa stea inclinata cand este cineva in masina pe partea stanga.
Dar masina sta inclinata spre stanga si cand nu este nimeni in ea. Eu la asta ma refer.
Dar masina sta inclinata spre stanga si cand nu este nimeni in ea. Eu la asta ma refer.
CoolAir scrie:Test amortizoare Cartec's diagnostic system:
axa fata
rezultate finale 77 70 (stanga - dreapta)
Daca-mi amintesc bine, la o diferenta de 10% intre rotile de pe aceeasi axa nu mai esti in parametrii legali.
Da un telefon la RAR - si daca ceea ce am scris mai sus se confirma, poti cere schimbarea amortizoarelor in garantie.
-
- Pro Motor Rm.Valcea
- Mesaje: 823
- Membru din: Lun 03-Oct-2005 09:28
- Localitate: ramnicu valcea
- Contact:
Înapoi la “Pro Motor - Rm. Valcea”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
- Cauta in forum
- Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
- PARTENERI
- Link-uri utile
- Statistici
- Totals
Total mesaje 187754
Total subiecte 18615
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 24
Users per day: 2
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11706
Cel mai nou membru RobertErymn