salut
am observat ca la ultimele ploi mai importante a intrat apa in masina in fata la sofer..... a plouat noaptea si dimineata aveam apa....
a mai patit cineva asa ceva??? (ca la naiba, nu e dacie din anii '80)
si mai am o problema... de vreo luna ma tot chinui sa deschid capacul de la rezervor.... are el o smecherie care e si desenata pe capac, fac operatiunea si ciuciu (am masina de un an si 3 luni, si bineinteles, am mai pus benzina deci chiar atat de afon n-oi fi!)
merci de raspunsuri
bogdan
apa in masina + capac carburant
Moderator: Echipa Tehnica
Referitor la apa, probabil ca e legat de reglatul portierei. vezi ce a scris andrei.gavrila in primul post spre sfarsit aici:
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=4763
Totusi, mi se pare inacceptabil ca o masina de an 2007 de provenienta UE sa vina cu portierele insuficient reglate
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=4763
Totusi, mi se pare inacceptabil ca o masina de an 2007 de provenienta UE sa vina cu portierele insuficient reglate

- Renault Megane II.2 Luxe Privilege - 1.6 16V 110CP
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
_________
Foste:
- Citroen C1 Cool Air 1.0 VVT-i 68CP
- Nissan Almera LX 1.4 16V - 90CP
- Dacia 1310 1.4 - CP: cati dadea Al' de Sus
bobocx.
In ceea ce priveste capacul de la rezervor: bagi cheia in el, faci o miscare cu cheia in sens INVERS acelor de ceasornic, deci spre stanga, scoti apoi frumos cheia (si ai grija unde o pui), dessurubezi capacul tot spre stanga pana se deschide de tot si capacul ramane atarnat de o chestie din plastic. Alimentezi cu carburant, pui capacul la loc, adica il strangi in sensul acelor de ceasornic, spre dreapta, pana auzi unul, doua sau chiar trei sunete distincte = inseamna ca s-a blocat.
Asta ar fi tot.
In ceea ce priveste capacul de la rezervor: bagi cheia in el, faci o miscare cu cheia in sens INVERS acelor de ceasornic, deci spre stanga, scoti apoi frumos cheia (si ai grija unde o pui), dessurubezi capacul tot spre stanga pana se deschide de tot si capacul ramane atarnat de o chestie din plastic. Alimentezi cu carburant, pui capacul la loc, adica il strangi in sensul acelor de ceasornic, spre dreapta, pana auzi unul, doua sau chiar trei sunete distincte = inseamna ca s-a blocat.
Asta ar fi tot.

Nu cred ca atat nu stie bobocx, asta este si in manual.....intradevar mi s-a intamplat si mie sa nu-mi mearga din prima, dar a doua cheie a mers.....insa la fel a patit fratele meu in statia de benzina a stat cam 30 de minute pan a reusit sa deschida capacul.....m-a sunat de vreo 2 ori caci eram plecat din localitate si i-am explicat si tot nu mergea....s-a chinuit si domnul de la alimentare pompa si abia intr-un final...nu stiu cum a vrut sa se deschida capacul.....nu stiu care o fost cauza dar iata ca se mai intampla
1.0i, 12V, 68cp, DIS (Direct Ignition System) VVT-i (Variable Valve Timing-intelligent) DOHC (Double overhead camshaft)
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot