NU!!!
Este Renault 12 Gordini Replica cu volan pe dreapta in Australia.
http://www.aussiefrogs.com/forum/attach ... 1188644922
http://www.aussiefrogs.com/forum/attach ... 1188644922
http://www.aussiefrogs.com/forum/attach ... 1188644922
Se pare ca doar la suprafata e Renault. Iata ce dotari are:
Frane fata de Renault 25
motor de aluminiu 1565CC cross-flow (??) cu carburatoare 2 x Webber 40 DCOE
Roll cage
Brate inferioare suspensie manufacturate
Arcuri Billstein
Frane disc pe spate
roti cu 4 prezoane
Scaune de raliu
Centuri de siguranta de tip "ham"
Plansa de bord din kevlar
pedale din aluminiu
cutie de viteze cu 5 trepte
ambreiaj ceramic
esapament de 2inch 1/2 diametru
Full underbody alloy skid pan - asta nu am inteles-o exact - placa se aluminiu sub caroserie?
Frana de mana hidraulica
Pentru cine are rabdare sa citeasca topicul iata si adresa:
http://www.aussiefrogs.com/forum/showthread.php?t=51931
Dacia 1300??
Moderator: Echipa Tehnica
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
eu sunt pasionat de gordini, am si o dacie din '74 pe care aveam candva planuri sa o transform in gordini. Iti spun sincer ca exemplarul in cauza este o replica trista, nici un element nu este de gordini, chit ca are componentele acelea cu denumiri pompoase....
in primul rand are blocuri optice duble, apoi are bari(ma rog, functie de tara de export, au existat si cu bari), caroseria este de serie 2, gordini autentic a fost doar cu caroserie de serie 1 (streasina continuata pe montantul spate)...asa ca, dupa parerea mea este mai rau decat daca as fi tras eu dungi pe 1300-le meu...si eu cumparasem jante originale, bord cu turometru original, autocolantul original comandat pe 2 lei la renault...si multe alte nimicuri din ornamentatia originala. am renuntat cand mi-am dat seama ca as fi fost penibil fara motorul original, fara trenul de rulare sportiv al modelului...in plus ruginea utilajul de pe o zi pe alta, si nu cred ca exista in romania tinichigiul si vopsitorul care sa reconditioneze perfect o carcasa de dacie...d'apai s-o mai faca si gordini




in primul rand are blocuri optice duble, apoi are bari(ma rog, functie de tara de export, au existat si cu bari), caroseria este de serie 2, gordini autentic a fost doar cu caroserie de serie 1 (streasina continuata pe montantul spate)...asa ca, dupa parerea mea este mai rau decat daca as fi tras eu dungi pe 1300-le meu...si eu cumparasem jante originale, bord cu turometru original, autocolantul original comandat pe 2 lei la renault...si multe alte nimicuri din ornamentatia originala. am renuntat cand mi-am dat seama ca as fi fost penibil fara motorul original, fara trenul de rulare sportiv al modelului...in plus ruginea utilajul de pe o zi pe alta, si nu cred ca exista in romania tinichigiul si vopsitorul care sa reconditioneze perfect o carcasa de dacie...d'apai s-o mai faca si gordini





- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
dacia
jantele sunt ceva mai deosebit sau sunt normale?
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
Se pare ca astia:
http://www.mecaparts.com/
....vand kituri cu care ai putea sa transformi o Dacia 1300 in R12 Gordini
Desi cred ca e mai ieftin daca ai cumpara unul original si l-ai aduce aici.
Il si inmatriculezi fara TPI, pt c-ar trebui sa fie vehicul istoric
In Ro exista cel putin un R12 Gordini
http://www.mecaparts.com/
....vand kituri cu care ai putea sa transformi o Dacia 1300 in R12 Gordini
Desi cred ca e mai ieftin daca ai cumpara unul original si l-ai aduce aici.
Il si inmatriculezi fara TPI, pt c-ar trebui sa fie vehicul istoric
In Ro exista cel putin un R12 Gordini
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
in ro, din cate stiu eu au fost 6-8 reno 12 gordini, sau ceva de genul asta, si au fost aduse pentru piloti, fiind folosite la curse. momentan, din ce stiu eu mai sunt 2 functionale, unul la pitesti si in ca unul in bucuresti. de restul nu stiu nimic. oricum, de retinut este si faptul ca si caroseria este mai ramforsata, si se comporta altfel.
daca as gasi unul poate ca as cumpara si eu, pentru ca imi place masina, dar in halul original, nu manarita. mai este interesant si reno 8 gordini
daca as gasi unul poate ca as cumpara si eu, pentru ca imi place masina, dar in halul original, nu manarita. mai este interesant si reno 8 gordini

- sandor mihai
- pasionat
- Mesaje: 1649
- Membru din: Mie 07-Sep-2005 18:34
- Localitate: cluj napoca
- Masina: Citroen C5 2.0 hdi 2003
- 2: Citroen C5 2.0 hdi 2007
- 3: Citroen XM 2.1 TDI 1993
dacia?
alexx, cu cit dai gentile?
BX-ul NU VA DISPAREA NICIODATA DIN INIMA MEA.
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
LEXIA, DIAGBOX TEST AVAILABLE.
APROAPE ORICE PIESA DE C5 1 si 2,DISPONIBILA !!!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11812
Cel mai nou membru JewellEMats