CONJUNCTOR-DISJUNCTOR
Moderator: Echipa Tehnica
- CUGINO
- simpatizant
- Mesaje: 67
- Membru din: Joi 06-Ian-2005 16:30
- Localitate: Way over the rainbow... :))
CONJUNCTOR-DISJUNCTOR
Salutare,
Manevrand conjunctor-disjunctorul am ajuns intr-un final si la surubul de aerisire(cel ce se deschide cu cheia de 12).
L-am scos(am reusit si n-am pierdut bila din interior)insa am observat ca una din garniturile de pe el este compromisa(rupta in doua).
Am efectuat montajul,ridicat masina,etc. cu el fara garnitura,insa am observat ca pierde lichid pe langa el,cu toate ca il strang pana la capat.
Pentru mai multa siguranta am verificat inca o data si bila este la locul ei,insa insa cu ce as putea substitui garnitura aia mica?
Manevrand conjunctor-disjunctorul am ajuns intr-un final si la surubul de aerisire(cel ce se deschide cu cheia de 12).
L-am scos(am reusit si n-am pierdut bila din interior)insa am observat ca una din garniturile de pe el este compromisa(rupta in doua).
Am efectuat montajul,ridicat masina,etc. cu el fara garnitura,insa am observat ca pierde lichid pe langa el,cu toate ca il strang pana la capat.
Pentru mai multa siguranta am verificat inca o data si bila este la locul ei,insa insa cu ce as putea substitui garnitura aia mica?
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Nu am desfacut niciodata surubul meu complet, dar si eu stiu ca bila e cea care inchide, de altfel, de la bila se aude zgomotul disjunctorului.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
In conformitate cu desenul din
[img=http://img226.exs.cx/img226/1130/garniturisurubconjunctor2hf.th.jpg]
Eu nu cred ca exista garnituri. Bila este cea care trebuie sa etanseze.
[img=http://img226.exs.cx/img226/1130/garniturisurubconjunctor2hf.th.jpg]
Eu nu cred ca exista garnituri. Bila este cea care trebuie sa etanseze.
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
-
- RETRAS LA PENSIE
- Mesaje: 2436
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
- Localitate: Bucuresti
Cred ca din ceea ce s-a scris pana acum in acest topic, reiese clar ca surubul trebuie strans complet si ca bila trebuie sa sigure etansarea. Daca nu se intampla asta inseamna ca la tine scaunul bilei este deformat. Pana gasesti alt conjunctor/disjunctor poti incerca schimbarea bilei (cauti o bila de rulment cu dimensiuni cat mai apropiate si poti incerca si rectificarea scaunului cu un burghiu bine ascutit eventual modificat in asa fel incat sa aiba un varf de centrare pe gaura din conjunctor.
- WLD
- Admin CITROclub
- Mesaje: 2137
- Membru din: Mie 05-Mar-2003 16:36
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16v '88 si 89
- 2: XM TurboCT '95, XM V6 '96
- 3: Xsara 2.0hdi stage 1+
- Contact:
CUGINO scrie:Si totusi scurgerile persista...
Poate n-ar trebui sa strang surubul pana la capat si sa-l strang pana intr-o pozitie intermediara?
In cazul tau bila nu inchide corect. Dupa parerea mea, cele 2 oringuri sunt mai mult un fel de frana menita sa impiedice desurubarea de la vibratii.
Pentru a reface etansarea dintre bila si scaun poti incerca o alta metoda mult mai simpla si destul de eficace. Folosesti un dorn dintr-un metal moale (bronz) cu ajutorul caruia lovesti O SINGURA DATA puternic, bila asezata pe scaunul ei. De obicei este de ajuns sa tasezi scaunul in acest fel si se asigura etansarea. Nu folosi un dorn de otel pt ca vei deforma bila.
- CUGINO
- simpatizant
- Mesaje: 67
- Membru din: Joi 06-Ian-2005 16:30
- Localitate: Way over the rainbow... :))
Si totusi pana nu a cedat o-ringul nu am avut aceasta problema.
Sa se fi deformat scaunul din cauza insurubarii-desurubarii succesive?
I-am facut o improvizatie dintr-o garnitura cu diametru mic folosita la instalatii sanitare(fara nici un rezultat),insa cu aceasta garnitura nu mai pot strange surubul de 12 pana la capat(nici macar fortat).
Daca scot garnitura il strang fara nici o problema pana cand capul surubului atinge corpul conj.-disjunctorului.
Totusi care este pozitia lui normala?Cu capul lipit de corp?
Mentionez ca bila exista deoarece a.i.v.ca LHM-ul este nou este usor vizibila.In plus se simte sfericitatea ei la introducerea unei surubelnite.
Scurgerile,aparent minore,sunt destul de importante,fiind nevoit sa refac nivelul LHM-ului o data la 2 zile.
Iti multumesc Catalin,o sa caut un dorn mai moale si o sa incerc.
Daca mai aveti ceva idei va rog nu ezitati.
Sa se fi deformat scaunul din cauza insurubarii-desurubarii succesive?
I-am facut o improvizatie dintr-o garnitura cu diametru mic folosita la instalatii sanitare(fara nici un rezultat),insa cu aceasta garnitura nu mai pot strange surubul de 12 pana la capat(nici macar fortat).
Daca scot garnitura il strang fara nici o problema pana cand capul surubului atinge corpul conj.-disjunctorului.
Totusi care este pozitia lui normala?Cu capul lipit de corp?
Mentionez ca bila exista deoarece a.i.v.ca LHM-ul este nou este usor vizibila.In plus se simte sfericitatea ei la introducerea unei surubelnite.
Scurgerile,aparent minore,sunt destul de importante,fiind nevoit sa refac nivelul LHM-ului o data la 2 zile.
Iti multumesc Catalin,o sa caut un dorn mai moale si o sa incerc.
Daca mai aveti ceva idei va rog nu ezitati.
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Te incapatinezi fara succes sa folosesti o garnitura acolo...
Rolul bilei este de a inchide returul din regulator si bineinteles sa nu iasa afara LHM ori tu daca rezolvi ultima problema folosind o garnitura cu prima ce faci?
Rectifica scaunul cum ti-a spus WLD si eventual cauta o biluta de 7mm sa o inlocuiesti pe cea din regulator sau scoate-o pe cea din regulator si masoar-o.

Rectifica scaunul cum ti-a spus WLD si eventual cauta o biluta de 7mm sa o inlocuiesti pe cea din regulator sau scoate-o pe cea din regulator si masoar-o.
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Sistemul hidraulic reactioneaza prompt pentru ca pierderile de presiune sint compensate de pompa hidraulica. Problema insa ramine.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187775
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo