De ce se ridicã foarte greu spatele?

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

roscanieanu catalin
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Vin 28-Sep-2007 12:45
Localitate: botosani

De ce se ridicĂŁ foarte greu spatele?

Mesajde roscanieanu catalin » Mar 20-Noi-2007 16:26

Buna! As vrea sa va explic ce problemã sa ivit la maºina mea, BX TDI.De o saptãmînã nu mai ticaie pe fata deloc ,ºi spatele se ridica foarte greu.Þin sã precizez cã am scurgeri pe faþã stînga ºi mai completez, dar se auzea permanent acel ticãit de cuplare ºi decuplare, dar acum a dispãrut cu desãvîrºire, ºi ca atare a apãrut acest efect de intîrzîere de înãlþare a spatelui, cam 5 minute ºi serva fiind mai rigidã.Ce ar avea ? Vã mulþumesc.

Avatar utilizator
mariusbv
pasionat
Mesaje: 759
Membru din: Lun 25-Iun-2007 13:32
Localitate: Brasov

Mesajde mariusbv » Mar 20-Noi-2007 16:32

salut!
poate ai sfera centrala descarcata, iar daca spui ca mai completezi , depinde ce ulei folosesti. eu de ex am avut ceva probl cu un furtun si tot completam cu ulei romanesc....iar la prima ninsoare adio ridicare.....acum cu lhm valvoine se ridica imediat.....verifica nivelul uleiului!.....mai poate fi si dozatorul, mai ales daca fasaie la apasare.
nu-ti fa griji , s-a mai discutat aceasta probl pe forum si o sa te lamureasca sigur colegii de aici. mult succes!
BX

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 20-Noi-2007 16:47

daca masina e mai rigida, ai o sfera descarcata/sparta pe spate;
daca spui ca acel tacanit se auzea permanent, iar acum nu se mai aude deloc, ai mai multe variante: daca tacanitul era foarte des, aveai sfera centrala descarcata, iar acum e posibil sa se fi zapacit conjunctorul; daca a aparut aceasta problema de ridicare brusc si odata cu racirea vremii, atunci ai ulei nasol in instalatie si nu poate pompa sa faca presiune.

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Mar 20-Noi-2007 17:27

Eu cred ca nu mai face pompa presiune, nu mai ajunge la presiunea de disjunctie, disjunctorul e cuplat permanent si nu tacane iar spatele se ridica greu tocmai pt ca nu face pompa presiune suficienta. Deci ori nu e LHM in instalatie ori e pompa defecta.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 20-Noi-2007 18:06

Masina nu se mai ridica pentru ca nu mai are pe ce sa se mai ridice :wink:
Nu ai nici un bec aprins prin bord? Nivelul uleiului care e?
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

roscanieanu catalin
just curious
Mesaje: 6
Membru din: Vin 28-Sep-2007 12:45
Localitate: botosani

Mesajde roscanieanu catalin » Mie 21-Noi-2007 09:23

Aveþi dreptate am folosit acuma ulei romînesc, si de a tunci a început aceste probleme, adãugînduse si gerul din ultima perioadã.E adevarat cã ºi becul roºu se aprinde intermitent, dar se stabilizeazã peste 5-7 minute.În concluzie trebuie sã schimb uleiul hidraulic, si sa verific sfera de pe faþã.Mulþumesc.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 21-Noi-2007 11:30

Nu mai merge cu H46 pentru ca iti va distruge toate retururile. Ai sa plingi cind ai sa vezi ca masina pierde ulei pe toate partile ca o sita. In plus vor fi antrenate in circuit o gramanda de reziduri care se vor depune prin corectoare, disjunctor, dozator, etc.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
dan1972
pasionat
Mesaje: 997
Membru din: Sâm 20-Ian-2007 12:29
Localitate: Braila

Mesajde dan1972 » Vin 30-Noi-2007 18:54

Acel ticait de care vorbesti, se produce in momentul disjunctiei, cand presiunea din conjunctor-disjunctor (cel care are pe el a 5-a sfera, in caz ca nu stii care e) atinge o anumita valoare (valoarea pt.care e calibrat).
Dar daca pompa nu mai ridica presiune deloc sau aproape deloc, el nu mai ajunge la acea valoare si automat ca nu mai decupleaza (nu mai ticaie).Dar nu te grabi sa schimbi pompa.Du-te la un specialist in hidraulica si verifica presiunea pe conjunctor, precum si daca sfera centrala mai e incarcata.Daca ai drum prin Galati, poti lua legatura cu "retro".
1 - Goleste instalatia de H 46 si baga-i cat mai repede LHM.Nu uita sa aerisesti si franele, pana iti ajunge si acolo lichid verde.Nu uita sa speli si vasul de LHM si sitele de pe sorb (sant 3).
2 - Verifica presiunea pe conjuntor-disjunctor (in felul acesta vezi si daca pompa ridica suficienta presiune.Verifica si ce pierderi are conjunctorul (nu tre sa fie mai mari de 10 Atm. in 3 min.).
3 - Verifica sfera centrala.
E posibil sa fie si conjunctor-disjunctorul uzat si sa aiba pierderi prea mari.
Fiindca daca acesta nu reuseste sa ajunga la o anumita presiune, automat nu-ti deschide nici iesirea de alimentare a servodirectiei si automat volanul iti merge greu.
Dar cred ca mai curand e pompa, exact cum a spus Eugen.
Eu aveam aceleasi probleme cu masina si am schimbat conj/disj.(oricum trebuia schimbat fiindca avea pierderi mari) am curatat de 2 ori repartitorul de debit pt. servo, pt ca in final sa descoper ca e pompa defecta.:).
Si toata treaba asta nu s-a intamplat din nepricepere, ci pt. faptul ca pompa a avut un defect parshiv.La cald functiona perfect, dar la rece, pret de cateva minute, nu tragea nimic din vasul de LHM.Si de fiecare data nu s-au facut verificari decat la cald.
In final, nu stiu ce a fost acolo, dar e posibil ca si conjunctorul si pompa sa fi fost de vina.
Masina avea aceleasi simptome.La rece se ridica foarte greu, iar servodirectia din timp in timp devenea tare.Treaba asta se manifesta cu atat mai rau, cu cat era mai frig afara.
Prima data am dat vina pe repartitorul de debit, apoi pe conjunctor si.....Acum am schimbat totul.:).Dar e OK!


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187775
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo