Despre sfera centrala

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

GHEORGHIU RAMIRO GABRIEL
pasionat
Mesaje: 127
Membru din: Lun 29-Oct-2007 21:25
Localitate: BUCURESTI

Despre sfera centrala

Mesajde GHEORGHIU RAMIRO GABRIEL » Dum 26-Oct-2008 21:10

Poate cineva sa-mi spuna cum se manifesta sfera centrala defecta ?
La mine a curs lichidul LHM sub masina, cind am vrut sa ridica masina nu se mai ridica, nu prea mai am frine si servo .
AUTOMOBILELE CITROEN M-AU FASCINAT DINTOTDEAUNA ; FIE CA A FOST VORBA DE NOUL DS , CX , XM SAU XANTIA.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 26-Oct-2008 21:46

daca a curs uleiul nu are treaba sfera centrala. a curs probabil ca s-a spart o teava sau un furtun de retur. uita-te ce anume s-a stricat. prin sfera nu are cum sa curga decat daca explodeaza, ceea ce se intampla extrem de rar... un coleg de forum chiar a reusit :lol:

razzwan
pasionat
Mesaje: 1982
Membru din: Sâm 09-Dec-2006 23:10
Localitate: Galati
Contact:

Mesajde razzwan » Dum 26-Oct-2008 21:59

nu cumva ai umblat pe la hidraulica si ai inversat ceva conducte pe acolo si primesti presiune in bazin ??

Avatar utilizator
nutzu313
pasionat
Mesaje: 533
Membru din: Lun 25-Iun-2007 00:06
Localitate: focsani

Mesajde nutzu313 » Lun 27-Oct-2008 18:05

am patit si eu: la mine crapase un furtun de retur. cand curge, cam ce debit are?

GHEORGHIU RAMIRO GABRIEL
pasionat
Mesaje: 127
Membru din: Lun 29-Oct-2007 21:25
Localitate: BUCURESTI

Mesajde GHEORGHIU RAMIRO GABRIEL » Mar 28-Oct-2008 00:09

Debitul este mare, tot lichidul LHM pus in vasul colector curge.
Am fost acum vreo 4 luni la un service unde am facut unele reparatii si mi-au spus ca ar trebui sa schimb corectorul ( de la puntea din spate ).
Sa fi cauzat si faptul ca nu am schimbat corectorul ?
La un magazin cu piese second hand imi cereau sa aduc corectorul pentru ca aveau 2 modele si din aceasta cauza nu l-am mai schimbat ( altfel nu era scump, circa 50 ron ).
Va multumesc pentru raspunsuri si sfaturi.
AUTOMOBILELE CITROEN M-AU FASCINAT DINTOTDEAUNA ; FIE CA A FOST VORBA DE NOUL DS , CX , XM SAU XANTIA.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7677
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 28-Oct-2008 00:42

daca curge rau, probabil ca a crapat furtunul de la returul principal de la disjunctor; incearca sa determini ce si cum, ca nu e greu.

GHEORGHIU RAMIRO GABRIEL
pasionat
Mesaje: 127
Membru din: Lun 29-Oct-2007 21:25
Localitate: BUCURESTI

Mesajde GHEORGHIU RAMIRO GABRIEL » Mar 28-Oct-2008 20:25

Multumesc pentru raspuns.
AUTOMOBILELE CITROEN M-AU FASCINAT DINTOTDEAUNA ; FIE CA A FOST VORBA DE NOUL DS , CX , XM SAU XANTIA.


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187771
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru FloLGO