Problema disjunctor

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
gigel
simpatizant
Mesaje: 77
Membru din: Mar 30-Mar-2004 00:11
Localitate: Bucuresti

Problema disjunctor

Mesajde gigel » Dum 10-Iul-2005 12:09

In mod ciudat disjunctorul scapa ulei hidraulic printr-un loc in care nu as fi crezut ca se poate.. Am atasat niste poza ca sa va faceti o idee.

Imagine
Imagine

Credeti ca se poate repara sau trebuie sa caut altul?

Avatar utilizator
paga
pasionat
Mesaje: 308
Membru din: Dum 02-Mai-2004 13:32
Localitate: GALATI

Mesajde paga » Dum 10-Iul-2005 12:12

Se poate repara. Este vorba despre un o-ring uzat.

Avatar utilizator
gigel
simpatizant
Mesaje: 77
Membru din: Mar 30-Mar-2004 00:11
Localitate: Bucuresti

Mesajde gigel » Dum 10-Iul-2005 12:15

Dar cum se desface? Crezi ca m-as descurca sa fac eu asta sau e treaba de profesionisti?

Avatar utilizator
paga
pasionat
Mesaje: 308
Membru din: Dum 02-Mai-2004 13:32
Localitate: GALATI

Mesajde paga » Dum 10-Iul-2005 16:05

Trebuie in primul rand sa-l dai jos de pe masina. Apoi trebuie sa ai o menghina, o presa (este un arc puternic sub acel capac) si un o-ring nou. Daca esti indemanatic cred ca poti sa rezolvi si singur problema.
Eu te-as sfatui sa mergi totusi la un service. Nu poate sa coste prea scump!

Avatar utilizator
Draku
pasionat
Mesaje: 675
Membru din: Dum 25-Apr-2004 20:28
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde Draku » Dum 10-Iul-2005 17:29

si eu am aceeasi problema, iar la un service mi s-a spus ca ma costa 400.000 operatiunea de schimbare a O-ringului...
Eu stiu ca sunt prost, dar cand privesc in jurul meu, prind curaj.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Dum 10-Iul-2005 19:08

Ce sa-i faci dom'le neindemanarea costa :D Menghina trebuie sa aiba deschiderea de min. 150mm

Avatar utilizator
paga
pasionat
Mesaje: 308
Membru din: Dum 02-Mai-2004 13:32
Localitate: GALATI

Mesajde paga » Dum 10-Iul-2005 21:26

Draku scrie:la un service mi s-a spus ca ma costa 400.000 operatiunea de schimbare a O-ringului...

n-as zice ca-i o avere. tinand cont si de pretul lhm-ului.

Avatar utilizator
gigel
simpatizant
Mesaje: 77
Membru din: Mar 30-Mar-2004 00:11
Localitate: Bucuresti

Mesajde gigel » Dum 10-Iul-2005 22:08

Nu gasesc documentatie despre cum se desface.. Deci, cum se face? Se desface capatul corpului prin rotire, ca un capac? Daca spuneti ca e un arc e posibil sa sara cand il desfac sau sa-mi arunce capacul cu putere? Nu e nevoie sa desfac si sfera-acumulator, nu?
In schema de mai jos, care este o-ring-ul respectiv?

Imagine
Edit: by Marian.

Avatar utilizator
paga
pasionat
Mesaje: 308
Membru din: Dum 02-Mai-2004 13:32
Localitate: GALATI

Mesajde paga » Lun 11-Iul-2005 07:40

Trebuie desfacuta sfera de pe conjunctor si acesta de pe masina.
Cu o presa se apasa capacul 4 pe care se afla o-ringul 18, pentru a putea scoate siguranta (nu este figurata). apoi se elibereaza treptat presa, pentru a nu sari cu putere arcul 8.
Trebuie sa iei cu o oarecare rezerva cele spuse de mine, pentru ca eu nu am demontat cu mana mea ci doar am privit. S-ar putea ca ceva sa-mi scape.

eugenro2001
RETRAS LA PENSIE
Mesaje: 2436
Membru din: Mie 05-Mar-2003 09:19
Localitate: Bucuresti

Mesajde eugenro2001 » Lun 11-Iul-2005 08:25

Capacul ala trebuie impins. Pe interior este un canal in care sta o siguranta inelara, aceasta tinand capacul sa nu iasa. Cu ceva chin se poate scoate.

Avatar utilizator
gigel
simpatizant
Mesaje: 77
Membru din: Mar 30-Mar-2004 00:11
Localitate: Bucuresti

Mesajde gigel » Lun 11-Iul-2005 19:12

ATS nu are o-ring-ul asta pe stoc, costa 250mii si dureaza 3 saptamani... In conditiile astea ce as putea sa fac? Oare pot improviza ceva?

Avatar utilizator
paga
pasionat
Mesaje: 308
Membru din: Dum 02-Mai-2004 13:32
Localitate: GALATI

Mesajde paga » Lun 11-Iul-2005 19:34

curge foarte tare? si daca improvizatia nu tine?... ar isemna sa mai muncesti inca o data.

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Lun 11-Iul-2005 19:38

Cauta un o-ring la magazinele de autocamioane.Nu mai stiu dimensiunile exacte dar poti sa te duci cu ala vechi in mana.

Avatar utilizator
gigel
simpatizant
Mesaje: 77
Membru din: Mar 30-Mar-2004 00:11
Localitate: Bucuresti

Mesajde gigel » Lun 11-Iul-2005 19:46

Am sa-l iau pe ala vechi dupa mine prin magazine.. Nu curge foarte tare, dar suficient cat sa ma deranjeze.

Avatar utilizator
gigel
simpatizant
Mesaje: 77
Membru din: Mar 30-Mar-2004 00:11
Localitate: Bucuresti

Mesajde gigel » Vin 15-Iul-2005 09:23

Astazi cand am dat sa pornesc mi-a scuipat o groaza de ulei prin marginea disjunctorului... Problema a devenit foarte serioasa.


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 4 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11804
    Cel mai nou membru florinmarchidanu