Citroen Romania si SD Prestige - o rusine!

Filiala Citroën Romania, unic importator.
Mihailescu Catalin
just curious
Mesaje: 5
Membru din: Mar 03-Mar-2015 13:20
Localitate: bucuresti

Citroen Romania si SD Prestige - o rusine!

Mesajde Mihailescu Catalin » Mar 03-Mar-2015 13:27

Sunt posesorul unui Citroen C5 Exclusive din 2009. Am deschis acest topic pentru a va ajuta in luarea unor decizii corecte in cazul achizitiei unei masini noi.
Trebuie mentionat ca Citroen Romania nu mai exista de vreo 2 ani, iar activitatea a fost preluata de Trust Motors.Intre timp dupa disparitia ATS ( care era singurul service cu oameni scoliti in Franta) , reteaua de service-uri autorizate a scazut constant, odata cu scaderea drastica a serviciilor.
Pe scurt, masina mea este in service la SD prestige de pe data de 08.12.2014 (da, cititi bine, in ucrand se fac TREI LUNI), iar ca sa nu va pierd in explicatii complicate, doar o sa arat mai jos reclamatia facuta la Citroen Romania (Trust Motors) si raspunsurile primite. Cred ca este edificator.
P.S. Specific ca o sa trimit link-ul acestui topic si catre partile implicate pentru a putea raspunde oficial.

"Buna ziua,
Am atasat scan cu fisa de receptie in service a masinii. Aveti acolo toate informatiile cerute.
Pe scurt, pe data de 08.12.2014 am dus masina in service pe roti fiindca s-a aprins in bord semnul de incarcare defectuoasa a bateriei. Masina a fost preluata si verificata de un angajat si mi-a fost comunicat faptul ca trebuie schimbate cateva piese pe sistemul de accesorii: curea accesorii, rola intinzatoare, fulie alternator. Am fost de acord cu acest lucru. Precizez ca in acel moment motorul functiona corect si fara vreun zgomot sau bataie, lucru care ar fi aparut in acesta fisa de receptie. Fiindca nu am fost sunat mai bine de 2 saptamani, am facut-o eu ca sa verific daca masina a fost reparata. Mi-a fost comunicat ca trebuie sa mai faca ceva verificari si sa astept un raspuns. Dupa anul nou, am fost sunat si instiintat ca e posibil sa fie fie stricate si 2 injectoare??!!! In acel moment am primit si o masina de inlocuire. Iar saptamana trecuta pe 12.02.2015 am fost chemat la service si intrebat daca sunt de acord sa se desfaca tot motorul fiindca e posibil sa fie si cateva pistoane topite!
Acest istoric al incidentului sunt convins ca este de neacceptat pentru un brand de o asemenea talie. Ca atare, cer Citroen Romania reprezentat prin Trust Motors investigarea si remedierea acestei situatii precum si verificarea service-ului autorizat SD Prestige. Mentionez ca acest lucru il voi cere si Registrului Auto Roman, precum si O.P.C."

si schimbul de mailuri care nici pana la aceasta data nu are un raspuns final:

"Stimate domnule Catalin Mihailescu,

Am analizat sesizarea Dumneavoastra, din care intelegem ca ulterior remedierii incidentului sesizat, in speta zgomot curea accesorii, s-a constatat inclusiv o bataie in zona motorului.
Vi s-a recomandat lasarea vehiculului in continuare in service in vederea continuarii investigatiilor.
In vederea diminuarii disconfortului Dumneavoastra, desi acest lucru nu se impunea, concesionarul SD Prestige a decis sa va puna la dispozitie in mod gratuit un vehicul de inlocuire pe perioada stationarii in service.
In acest moment, intelegem ca este necesara diagnosticarea motorului.
In absenta unei diagnosticari care sa indice originea aparitiei incidentului sesizat, nu putem sa ne pronuntam cu privire la situatia data si nici nu putem imputa concesionarului timpul de diagnosticare, deoarece de regula, decizia de continuare a diagnosticarii aparitine proprietarului/utilizatorului vehiculului.
Avand in vedere faptul ca solicitati un raspuns oficial, va rugam sa ne prezentati originalul comenzii de lucru primita de la SD Prestige.
Termenul de raspuns este cel oficial conform legislatiei in vigoare, iar pentru o trasabilitate exacta a cazuisticii de relatie clientela, corespondenta cu Importatorul marcii in Romania se efectueaza exclusiv in scris.


Iar la raspunsul de mai jos, nu am primit inca un reply inca din data de 19.02.2015!!


"Am analizat sesizarea Dumneavoastra, din care intelegem ca ulterior remedierii incidentului sesizat, in speta zgomot curea accesorii, s-a constatat inclusiv o bataie in zona motorului."
Sa inteleg ca sunt raspunzator de orice problema aparuta ULTERIOR remedierii cerute de mine in timp ce masina s-a aflat exclusiv in posesia celor de la SD Prestige? Poate de aceea mi-a fost repetat de nenumarate ori ca trebuie sa stau linistit fiindca service-ul are asigurare de malpraxis? Sa inteleg ca daca un tehnician a facut o greseala care a dus la aparitia acelei batai in zona motorului eu ar trebui sa platesc?
"Vi s-a recomandat lasarea vehiculului in continuare in service in vederea continuarii investigatiilor."
Asta am si facut deoarece nu aveam o alta optiune
"In vederea diminuarii disconfortului Dumneavoastra, desi acest lucru nu se impunea, concesionarul SD Prestige a decis sa va puna la dispozitie in mod gratuit un vehicul de inlocuire pe perioada stationarii in service."
In schimbul unui autoturism premium distrus, mi-a fost pus la dispozitie un autoturism din clasa economica cu limita de km si de timp. V-ati gandit oare cate deplasari necesare pe distante lungi am fost nevoit sa anulez sau de cate ori am apelat la alte mijloace de transport mult mai scumpe ?
"In acest moment, intelegem ca este necesara diagnosticarea motorului."
Daca vorbim de trasabilitate, nu pot fi de acord cu termeni precum "intelegem". Astept si eu de la service un act oficial prin care sa-mi fie explicat de ce este necesara diagnosticarea motorului precum si numarul de km la aceasta data. Va instiintez ca oricum o sa solicit si eu un astfel de act prin avocatul delegat si prin expertul tehnic judiciar. Am cerut deja si sprijinul Registrului Auto Roman, deoarece SD PRestige este un service acreditat de aceasta istitutie.
"In absenta unei diagnosticari care sa indice originea aparitiei incidentului sesizat, nu putem sa ne pronuntam cu privire la situatia data si nici nu putem imputa concesionarului timpul de diagnosticare, deoarece de regula, decizia de continuare a diagnosticarii aparitine proprietarului/utilizatorului vehiculului."
Repet, nu am nici o instiintare oficiala care sa-mi explice de ce trebuie facut acest lucru. si de ce nu a fost constatat la aducerea masinii in service pe Comanda de lucru.
"Avand in vedere faptul ca solicitati un raspuns oficial, va rugam sa ne prezentati originalul comenzii de lucru primita de la SD Prestige."
Cum as putea face acest lucru? Mentionez ca oricum nu pot lasa lasa originalul comenzii deoarece am nevoie de el ca proba in instanta.
"Termenul de raspuns este cel oficial conform legislatiei in vigoare, iar pentru o trasabilitate exacta a cazuisticii de relatie clientela, corespondenta cu Importatorul marcii in Romania se efectueaza exclusiv in scris."
Care este acest termen? In plus, doresc sa stiu daca exista vreo clauza de confidentialitate a acestui schimb de mail-uri, deoarece va anunt ca doresc sa fac cunoscut acest caz pe toate forumurile de specialitate precum si catre PSA Franta.


In concluzie, daca doriti sa achizitionati o masina de care sa va puteti folosi, nu incercati CITROEN. # sdprestige.ro

Mihailescu Catalin
just curious
Mesaje: 5
Membru din: Mar 03-Mar-2015 13:20
Localitate: bucuresti

Mesajde Mihailescu Catalin » Mar 03-Mar-2015 19:17

Observ mult mai multe raspunsuri aici

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Mar 03-Mar-2015 21:29

Ce sa mai fie de zis .... . Din pacate oamenii care lucreaza in marile service-uri sunt problema ,in mare parte din lipsa de constiinta . Sper sa se rezolve cumva , nu prea e scuza ,mai ales ca bataia motorului este una iar incarcarea bateriei altceva . Si eu am avut cateva constatari cu lucrari efectuate prost ,chiar daca facem fisa de constatare nu prea vad cine este in masura sa investigheze si sa ia masuri ...
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Gabitzu
pasionat
Mesaje: 156
Membru din: Joi 22-Oct-2009 06:42
Localitate: Pitesti / Tulcea
Masina: Citroen C5 Tourer Excusive, 120 Kw, Automat 2013
2: ex. Citroen C4 1.6Hdi, 66Kw

Mesajde Gabitzu » Vin 27-Mar-2015 12:34

Foarte nasol ce ti s-a intamplat. Un dealer foarte bun Citroen este la Valcea, Promotor.

O problema intampinata tot la un dealer Citroen din Bucuresti, cu rezolvare la Promotor: http://www.clubc4.ro/viewtopic.php?f=14 ... it=turbina
Creative Tehnology

Mihailescu Catalin
just curious
Mesaje: 5
Membru din: Mar 03-Mar-2015 13:20
Localitate: bucuresti

Mesajde Mihailescu Catalin » Joi 23-Apr-2015 17:31

Si acum cateva noutati dupa inca o luna jumatate:
1. In urma unei notificari trimisa prin avocatul meu, am primit un raspuns oficial de la Sd Prestige. Stiu, nu o sa ghiceasca nimeni ce au fost in stare sa faca. Au schimbat comanda de lucru care mi-a fost eliberata initial la lasarea masinii in service in care erau trecute doar problemele reclamate de mine ( martor bord aprins incarcare baterie si test Lexia), cu unul in care cap de lista era Zgomot motor, urmat de control rampa si pe urma cele reclamate de mine. Binenteles ca aceasta comanda falsificata nu era semnata de mine, si ca atare au raspuns ca de fapt eu am refuzat sa o semnez in conditiile in care totusi am lasat masina pe capul lor! Vedeti actele in att.
2. In urma reclamatiei facute la RAR, acestia fac un control si confirma cele spuse mai sus si ma indruma catre instanta. Deci cam asta e puterea si implicarea Registrului Auto Roman! Vedeti in att si raspunsul lor.
3. In urma negocierilor esuate, Sd Prestige isi angajeaza si ei o casa de avocatura si-mi trimit notificari in care ma someaza sa accept desfacerea motorului pe cheltuiala lor, dar sa-mi asum reparatia in cazul in care se constata ca motorul a fost stricat datorita utilizarii defectuoase!!! Repet, eu m-am dus la ei cu motorul functional ( da, cu martorul de incarcare a bateriei aprins, dar fara nici un zgomot interior).
4. In tot acest timp reprezentantul oficial al marcii Citroen - Trust Motors ( care reprezinta de fapt intreg grupul PSA) nu a dat nici un raspuns concret. In urma unei intalniri fortate la sediul lor (m-am dus neanuntat si nu am plecat pana nu am vb cu cineva, altfel sansele de a contacta vreun reprezentant sunt 0), intalnire la care a participat si d-nul Cristian Tomescu - director dezvoltare si calitate- mi-au promis ca dupa ce vor primi de la mine un scan al rezolutiei rar ( nu am inteles de ce) imi vor trimite un raspuns oficial. Trebuie sa subliniez faptul ca aceasta firma ar trebui sa apare interesele bunului nume al marcilor reprezentate si sa urmareasca satisfactia clientilor, nu sa acopere incompetenta unui partener din reteaua lor.
5. Am demarat prima actiune in instanta, cea penala prin parchetul de pe langa judecatoria sectorului 4. O sa va tin la curent in continuare si cu aceasta.
Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Imagine

Avatar utilizator
julaikos
pasionat
Mesaje: 340
Membru din: Joi 03-Sep-2009 09:34
Localitate: Potigrafu
Masina: Oltcit 12 TRS
2: Citroen BX trd break
3: Citroen c4 1.thdi

Mesajde julaikos » Joi 23-Apr-2015 22:10

Mult succes si nervi de otel,o sa ai nevoie cu astia din pacate,dar poate asa vei reusi sa inceapa sa trateze clientii cum ar trebui nu cum vrea pana lor...
Daca munca era buna o luau boierii de mult!

Mihailescu Catalin
just curious
Mesaje: 5
Membru din: Mar 03-Mar-2015 13:20
Localitate: bucuresti

Mesajde Mihailescu Catalin » Vin 24-Apr-2015 08:52

Gabitzu scrie:Foarte nasol ce ti s-a intamplat. Un dealer foarte bun Citroen este la Valcea, Promotor.

O problema intampinata tot la un dealer Citroen din Bucuresti, cu rezolvare la Promotor: http://www.clubc4.ro/viewtopic.php?f=14 ... it=turbina


E foarte profi abordarea Trust Motors si a retelei de service-uri, nu? Sa lase sa ajunga la ProMotor o problema care putea fi rezolvata mult mai simplu?
Sincer, nu inteleg cum e in acea functie de atata timp persoana de la customer suport.

Grigore
simpatizant
Mesaje: 99
Membru din: Dum 25-Sep-2005 21:30
Localitate: Bucuresti

Mesajde Grigore » Vin 24-Apr-2015 21:19

Sa ai nervii tari si sa nu te lasi ! Include si OPC si orice alta organizatie relevanta.
Bafta!

neneabe
simpatizant
Mesaje: 99
Membru din: Lun 14-Oct-2013 19:20
Localitate: BUCURESTI
Masina: c5 III, exclusive 2.0hdi
2: ex c5 I 2.0hdi

Mesajde neneabe » Dum 10-Ian-2016 16:21

Salut,
am fost si eu la acest service in trecut dar spre norocul meu am avut o suspiciune care m a costat doar 700 RON.
Acelasi receptioner, acelasi sef service.
S-a incheiat telenovela sau inca mai lupti?

teo_1ro
just curious
Mesaje: 17
Membru din: Dum 30-Oct-2005 01:11
Localitate: Bucuresti

Re: Citroen Romania si SD Prestige - o rusine!

Mesajde teo_1ro » Joi 19-Mai-2016 16:13

Salut,
Am fost si eu la SD Prestige - sa schimb placutele de frana.
Au luat masina - au urcat-o pe rampa - dupa care s-au intors sa-mi spuna ca are un joc mic la un cap de bara...
Le-am spus ca il voi remedia la un termen viitor - ei m-au pus sa le platesc constatarea...
Placute de frana nu aveau pe stoc, desi in prealabil am facut programare telefonica in care mi-au solicitat datele de identificare a masinii.
In concluzie m-am dus sa schimb placute de frana - nu aveau dar ca sa nu plec de acolo cu mana goala mi-au bagat o constatare, contra cost, pe gat.

Avatar utilizator
altair4819
simpatizant
Mesaje: 99
Membru din: Joi 29-Noi-2012 22:42
Localitate: Bucuresti
Masina: C5 III, 2.0 HDI 100kW, automata

Re:

Mesajde altair4819 » Joi 21-Iul-2016 14:52

Mihailescu Catalin scrie:Si acum cateva noutati dupa inca o luna jumatate [...]


Salut Catalin!

Cum s-a terminat povestea asta? (daca s-a terminat)


Înapoi la “Citroën Romania”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 7 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv