ulei 2T adaugat in motorina

Scoala si biblioteca, tutoriale. Sau, cum sa...

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Joi 03-Sep-2009 13:09

Poate fi catalizatorul afectat in vre-un fel? Are fumul o alta consistenta decat cea pentru care fabricantul a "setat" catalizatorul?
Multumesc frumos pt raspunsuri.
Visez la un C4 WRC...Imagine

Avatar utilizator
C i t r o n e l
pasionat
Mesaje: 461
Membru din: Mie 17-Oct-2007 18:45
Localitate: psaclub.ro
Contact:

Mesajde C i t r o n e l » Joi 03-Sep-2009 14:53

Eu zic ca nu e cazul sa te stresezie din moment ce la mine cu FAP pe ambele masini ( si catalizator desigur ) zic ca este ok,
dar pentru siguranta ta fa urmatorul experiment:
Alimenteaza motorina normala ce o folosesti zi de zi si vorbeste cu vre-un amic de la o statie ITP sa-ti faca testul de gaze - ai explici scopul stintific al experimentului cum ca studiezi reducerea gazelor, poluare mai mica... -, noteaza-ti valorile, apoi pune 2T fara sa alimentezi cu motorina, mergi 300km inainte de a repeta testul, apoi refa testul de gaze, compara valorile si concluzia o poti trage singur.

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

hdi unik

Mesajde PEDROS69 » Mar 15-Sep-2009 20:18

ieri am trecut pe la Ats cu oarece treaba si am descoperit un aditiv minune pe nume HDI unik special omologat pentru motoare HDI cu sau fara Fap, am cumparat si eu un flacon pentru motoare care echipeaza masini ce au un rulaj sub 40.000 km pret 6o ron, mai este o varianta pentru motoare mai uzate peste 40.000 km mai scumpa putin . din prospectul de prezentare rezulta ca asigura o ungere mai eficienta a pieselor din compunerea sistemului de alimentare cu combustibil, reduce frecarea , scade consumul de combustibil cam cu 3%, asigura o pornire usoara si elimina apa din rezervor. O sa il pun in rezervor cand fac plinul si o sa monitorizez functionarea, cred ca este o alternativa cel putin verificata de Citroen si nu riscam nimic mai ramane sa fie si eficient.
MESERIAS

iuliu m.
pasionat
Mesaje: 370
Membru din: Mar 22-Apr-2008 23:13
Localitate: Alexandria

Mesajde iuliu m. » Mie 16-Sep-2009 00:12

Ce cantitate de "HDI unik special" ni se ofera la 60 de RON(sau 60 RON+ daca avem peste 40 k km) si in ce procent se mixeaza ea cu motorina?

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Mie 16-Sep-2009 07:43

Flaconul de HDI UNIK are 300ml si se adauga la un plin de motorina aprox. 65-70l de motorina.
se utilizeaza astfel:
[align=center]HDI UNIK intre prima revizie si 40.000Km utilizare maxima la fiecare 4 plinuri sau de 3 ori pe an
[align=center] HDI UNIK+ dupa 40.000KM utilizare maxima la fiecare 6 plinuri sau de 2 ori pe an.
Iata beneficiile tratamentului cel putin cum reiese din prospectul de prezentare:

[/align][align=center] HDI UNIK
- previne formarea depunerilor in circuitul de injectie al motorului
- lubrifiaza elementele componente si prelungeste durata de viata a motorului
- preintimpina aparitia emisiilor poluante
- mentine performantele motorului( elasticitate, acceleratie, putere...)
- ameleioreaza pornirea la rece.


[/align][align=center]HDI UNIK +
- elimina complet depunerile din circuitul de injectie si din motor
- amelioreaza pornirea la rece
- lubrifiaza componentele sistemului de injectie
- diminueaza consumul de carburant cu 2.5%
- reduce emisiile poluante si astfel va poate ajuta la tecerea testelor impuse de controlul tehnic anti-poluare
-diminueaza emisiile de monoxid de carbon cu 30% si de hidrocarburi nearse cu 25%
- restabileste performantele motorului(elasticitate, acceleratie, putere...)
- amelioreaza carburantul pentru a imbunatati confortul de a conduce.


HDI UNIK SI HDI UNIK+ se pot utiliza pentru toate tipurile de motoare si carburanti diesel utilizand o tehnologie inovatoare, special conceputa pentru a raspunde nevoilor specifice ale motorului HDI si a filtrului de particule.
MESERIAS

iuliu m.
pasionat
Mesaje: 370
Membru din: Mar 22-Apr-2008 23:13
Localitate: Alexandria

Mesajde iuliu m. » Mie 16-Sep-2009 08:01

Ca parere personala, pot spune ca se "suprapune", ca efecte, peste 2T la un pret enorm insa.La 2T, un litru(=25 RON) ajunge pentru exact trei plinuri si mergi permanent cu el.Nu mi se pare verosimil sa nu trebuiasca decat la cateva plinuri odata.Mai degraba atunci se murdareste injectia & stuff "la loc" si el o recurata.Cum protejeaza "si unge", insa, in "lipsa" , numai el stie.Asta aminteste de Dura Lube... :lol:
Mai asteptam review-uri pe masura ce faci kilometri cu el!

Cele bune!

PEDROS69
pasionat
Mesaje: 457
Membru din: Sâm 11-Oct-2008 17:51
Localitate: BUCURESTI S4
Masina: C5 2.0 HDi 100kw FAP 2007
2: Peugeot 307 1.6 benzina 110 cp
3: Fiat Doblo Panorama 1.3 jtd 75 cp 2007

Mesajde PEDROS69 » Mie 16-Sep-2009 11:01

nu te contrazic eu doar am reprodus doar partea de prezentare din pliantul produsului, parerile proprii o sa le auziti dupa ce o sa fac experienta pe un plin de motorina. Totusi este un pas inainte cel putin la cei care au FAP in echiparea masinii, care se specifica foarte dur ca nu ai voie sa adaugi nici un fel de aditiv in motorina in nici o situatie., macar asta este oficial acceptat de citroen deci nu poti sa ai surpriza sa-ti cada vreun injector sau pompa de inalta si ATS sa dea vina pe tine pentru proasta exploatare, Ai pus ulei 2T in motorina si daia a crapat piesa.
MESERIAS

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mie 16-Sep-2009 16:09

daca este total nerecomandat sa bagi aditifi in carburant, fie el care o fi, atunci nu ai voie nici macar sa bagi carburanti de la omv, care sunt aditivati....
normal ca nu ai voie sa bagi aditivi in carburanti din 2 motive: nu sunt compatibili cu apa aflata in motorina si benzina, si al doilea... masinile trebuie sa se strice pt ca au ei target de vandut piese nu?
pana la urma cine vrea baga, cine nu vrea nu baga. simplu nu? au luat si cei de la ats sau cei de la psa poate niste ulei, l-au studiat putin, i-au scimbat culoarea si il vand de 5 ori mai scump. e bine si asa.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

iuliu m.
pasionat
Mesaje: 370
Membru din: Mar 22-Apr-2008 23:13
Localitate: Alexandria

Mesajde iuliu m. » Mie 16-Sep-2009 19:21

masinile trebuie sa se strice pt ca au ei target de vandut piese nu?


+1
Nu ai voie sa bagi nimic care sa unga, curete sau protejeze fiindca "nu e bine".Ghici pentru cine? :lol:

mbc
pasionat
Mesaje: 4211
Membru din: Dum 18-Mar-2007 14:09
Localitate: Cluj-Napoca
Masina: Citroen C5 2.0 HDI 2004

Mesajde mbc » Vin 25-Sep-2009 22:23

Urmeaza temperaturi mai mici. Este influentata "filtrabilitatea" motorinei de acel ulei? Dupa o scurta intrerupere eu continuu sa folosesc acel ulei, dar nu as vrea sa am neplaceri la pornire cand va fi rece.
"If in doubt, flat out!"

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 25-Sep-2009 22:43

nu o sa ai...
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

iuliu m.
pasionat
Mesaje: 370
Membru din: Mar 22-Apr-2008 23:13
Localitate: Alexandria

Mesajde iuliu m. » Vin 25-Sep-2009 23:59

nu o sa ai...

+1
Este extrem de putin probabil sa ai vreo problema.Americanii il folosesc din 2006 si nu au nici un review negativ (http://www.cumminsforum.com/forum/alter ... e-oil.html ).
Mai rar sa existe asa unanimitate(mai ceva ca la congresele P.C.R. :lol: ).
Nici nemtii nu se plang deloc:
http://www.motor-talk.de/forum/2-takt-o ... 65180.html
Eu ,pana sa pun fara nici o grija, am aruncat un ochi pe acolo......

Asfalt sub roti!

ANDREI_JOY
pasionat
Mesaje: 272
Membru din: Joi 03-Aug-2006 15:55
Localitate: Bucuresti

Mesajde ANDREI_JOY » Dum 27-Sep-2009 18:53

Salutare, de vreo 3 luni la fiecare 15 - 20 litri bag ulei 2 T Petrom, aproximativ 100 -150 ml, cateodata am bagat si mai mult, ca efecte cum au zis si alti coforumisti, motorul devine mai silentios, la consum pana acum nu-mi dau seama daca este mai mic sau a ramas neschimbat, de fumegat fumega la talpa, in prima faza fum negru iar in a 2-a devine albastru, dar asta probabil si din cauza ca motorul este cam obosit, sau consuma el ulei, pentru ca in 5000 km a mancat aproximativ 2 litri de ulei din baie, mult putin nu stiu.
Una peste alta eu sunt multumit de conbinatie, pana acuma la porniri nu am avut probleme, din ce am observat, fumul emanat la pornirile la rece nu mai este asa de dens, si mult, doar ce iese primul nor pe teava de esapament, inainte facea un mare nor in sapate pana plecam de pe loc.

Astept sa vina timpul rece sa vad cum se comporta :razz:
Saxo 1.5D 57 ponei an 2003

iuliu m.
pasionat
Mesaje: 370
Membru din: Mar 22-Apr-2008 23:13
Localitate: Alexandria

Mesajde iuliu m. » Dum 27-Sep-2009 22:44

in 5000 km a mancat aproximativ 2 litri de ulei din baie


Cam mult, totusi...

Avatar utilizator
soniqwe78
just curious
Mesaje: 24
Membru din: Joi 01-Oct-2009 05:02
Localitate: BELGIA

Mesajde soniqwe78 » Sâm 03-Oct-2009 03:35

mbc scrie:tehnic vorbind, amesteci motorina cu uleiul, nu uleiul cu motorina. pe langa asta, il folosesti pe post de carburant nu de lubrifiant.

salve
am mai vb pe forum vreau sa imi achizitionez un c5 II 1.6 hdi
dar in fine
am citit pe forum un post in care se discuta de amestecarea de ulei 2t in motorina
poti sa imi spui te rog ce specificatie are uleiul resectiv ? si cat de pune la 50-60 litri de motorina ?


Înapoi la “Tips/Tricks”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv