Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997

Aşteptam descrieri şi poze cu maşinile membrilor

Moderator: Echipa Tehnica

Criminus
pasionat
Mesaje: 486
Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive

Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997

Mesajde Criminus » Sâm 21-Mai-2022 22:01

Am avut de asteptat un pic dar pana la urma ziua cea mare a venit.
Astazi a fost montat cilindrul de Activa (fata) reconditionat insa a fost o experienta dulce amaruie:
- nu mai pierde ulei hidraulic, deloc
- "Activa shuffle" a disparut, absolut nici o manifestare in cei ~70km parcursi astazi (intra si extra urban)
- corectiile sistemului Activa sunt intarziate
- cateodata se smuceste, banuiesc ca nu simte ca modificarea ceruta s-a efectuat si suplimenteaza cu presiune
- treapta intermediara de inaltime pare ca a acum e aceeasi cu ultima, cea mai inalta, ultima incercare a fost pe teren denivelat, am sa mai fac niste probe si pe teren plat
- mi s-a aprins de 2 ori martorul STOP pt lipsa presiune in instalatia hidraulica, am oprit si repornit motorul si a disparut in ambele dati (nu am vazut pierderi de ulei hidraulic in afara instalatiei)
Am sa merg o vreme cu el asa in speranta ca poate dispar din probleme odata cu rodajul.

Acum 1-2 sapt am cumparat niste faruri Valeo sh dar din pacate oglinzile nu erau in cea mai buna stare asa ca astazi am bricolat un pic si am mutat oglinzile bune de la cele aftermarket in carcasele Valeo. Asa am scapat de "soricelul" care tinea fixat semnalizarea stanga si per ansamblu s-ar parea ca am reusit sa obtin un aliniament mai bun cu restul elementelor.

Recent am aflat si de ce pornirile dupa o perioada de sedere sunt greoaie, se dezamorseaza circurtul de alimentare carburant.
Problema este la pompa de injectie care se pare ca si-a pierdut etanseitatea pe la una din garnituri, dupa ce amorsez de la pompita de mana porneste dar daca insist cu amorsarea prin acelasi loc pe unde intra aer iese motorina :)))
Asa ca sunt in cautarea unei pompe Lucas Epic fie buna, fie buna de reconditionat :D

Criminus
pasionat
Mesaje: 486
Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive

Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997

Mesajde Criminus » Dum 22-Mai-2022 16:46

Si pt ca aveam chef de bricolat si astazi am rezolvat si scaunul pasagerului, putin super glue si niste teava de cupru si gata treaba, as putea spune ca este mai solida imbinarea aceea decat atunci cand a plecat din fabrica :D

Criminus
pasionat
Mesaje: 486
Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive

Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997

Mesajde Criminus » Mar 24-Mai-2022 12:01

Am trecut astazi pe la atelierul de hidraulica, le-am dat feedback-ul si am lasat un al doilea cilindru fata pt a fi reconditionat la noile specificatii.
Planul este sa il montez pe al doilea dupa ce va fi gata si sa il duc pe primul la rectificat. Dupa rectificare va fi disponibil pt cine vrea sa il cumpere.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997

Mesajde dj01fad » Mar 24-Mai-2022 13:41

ce sa rectifice la el?
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Criminus
pasionat
Mesaje: 486
Membru din: Lun 22-Iun-2015 13:59
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia (X1), 2.1TD, Activa
2: Fosta: C5 (X7), Tourer, 2.0HDi, Exclusive

Re: Jurnal de bord, Xantia Activa 2.1TD din 1997

Mesajde Criminus » Mie 25-Mai-2022 21:29

Nu se inchide si deschide pe cat de usor ar trebui, banuiala e ca asta se intampla din cauza capacului construit ce are ca un fel de garnitura, pt pastrarea tijei curate, care ar putea fi prea stramta si ingreuneaza miscarea pistonului.


Înapoi la “Masina mea”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv