Va salut pe toti.de curand mi-am recarosat masina(bx-diesel 92'),dar am o problema,indicatorul stop sta aprins continuu si suspensia spate e foarte tare,indicatorul de la antigel sta si el aprins(e posibil sa nu fi aerisit cum trebuie instalatia?).
Recarosarea s-a facut la un service nu tocmai specializat in bx-uri.
astept raspunsuri. Merci
Indicatorul STOP
Moderator: Echipa Tehnica
daca ai umblat si la conductele de suspensie si le-ai pus aiurea, si asta poate fi un posibil motiv. mai pot fi si rulmentii de la brat terminati (sta cracanata /--\ de spate?), sferele, reglajul inaltimii (din corector). la becul de nivel de antigel poate fi sonda stricata si atunci sta aprins tot timpul. asta daca nu cumva chiar iti lipseste apa (antigel) dar cred ca de asta iti poti da seama si singur. daca sta aprins becul de la suspensie poate fi vorba de lipsa de ulei (verifica pe indicatorul de la vas), lipsa de presiune in instalatie, vana de securitate defecta... sau poate fi legat de defectul din spate. greu de zis exact de la distanta si fara sa stiu ce lucrari s-au facut la masina
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
-
- pasionat
- Mesaje: 119
- Membru din: Mar 28-Feb-2006 19:07
- Localitate: Pascani
Dragos, si eu am avut la fel...problema cu suspensia spate..
Dragos, si eu am avut la fel...problema cu suspensia spate..Vezi ca ai o sfera sparta pe spate...S-a spart membrana si s-a umplut cu ulei.Sigur asta e problema...LA mine era sparta stanga spate.Mergi si fa-ti presiunea in toate intre 55 si 60 bari. (azot)
Re: Dragos, si eu am avut la fel...problema cu suspensia spa
sandu2006v scrie:Dragos, si eu am avut la fel...problema cu suspensia spate..Vezi ca ai o sfera sparta pe spate...S-a spart membrana si s-a umplut cu ulei.Sigur asta e problema...LA mine era sparta stanga spate.Mergi si fa-ti presiunea in toate intre 55 si 60 bari. (azot)
de ce la toate? e 55 fata, 40 spate, cu gaurelele corespunzatoare (1,4 - 1,6 fata, 1,0 - 1,1 spate)
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available
- levente_txf
- simpatizant
- Mesaje: 25
- Membru din: Dum 27-Feb-2005 18:28
- Localitate: Vulcan


Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11808
Cel mai nou membru Shraunjkh