Pagina 1 din 1
Indicatorul STOP
Scris: Mar 14-Mar-2006 10:30
de dragos
Va salut pe toti.de curand mi-am recarosat masina(bx-diesel 92'),dar am o problema,indicatorul stop sta aprins continuu si suspensia spate e foarte tare,indicatorul de la antigel sta si el aprins(e posibil sa nu fi aerisit cum trebuie instalatia?).
Recarosarea s-a facut la un service nu tocmai specializat in bx-uri.
astept raspunsuri. Merci
Scris: Mar 14-Mar-2006 10:46
de paga
citeste
aici cum se face corect aerisirea.
daca suspensia pe spate este rigida, verifica daca ai inaltimea corecta sau poate sferele sunt descarcate.
Scris: Joi 16-Mar-2006 16:34
de khan
daca ai umblat si la conductele de suspensie si le-ai pus aiurea, si asta poate fi un posibil motiv. mai pot fi si rulmentii de la brat terminati (sta cracanata /--\ de spate?), sferele, reglajul inaltimii (din corector). la becul de nivel de antigel poate fi sonda stricata si atunci sta aprins tot timpul. asta daca nu cumva chiar iti lipseste apa (antigel) dar cred ca de asta iti poti da seama si singur. daca sta aprins becul de la suspensie poate fi vorba de lipsa de ulei (verifica pe indicatorul de la vas), lipsa de presiune in instalatie, vana de securitate defecta... sau poate fi legat de defectul din spate. greu de zis exact de la distanta si fara sa stiu ce lucrari s-au facut la masina
Dragos, si eu am avut la fel...problema cu suspensia spate..
Scris: Mar 21-Mar-2006 07:04
de sandu2006v
Dragos, si eu am avut la fel...problema cu suspensia spate..Vezi ca ai o sfera sparta pe spate...S-a spart membrana si s-a umplut cu ulei.Sigur asta e problema...LA mine era sparta stanga spate.Mergi si fa-ti presiunea in toate intre 55 si 60 bari. (azot)
Re: Dragos, si eu am avut la fel...problema cu suspensia spa
Scris: Mar 21-Mar-2006 14:41
de khan
sandu2006v scrie:Dragos, si eu am avut la fel...problema cu suspensia spate..Vezi ca ai o sfera sparta pe spate...S-a spart membrana si s-a umplut cu ulei.Sigur asta e problema...LA mine era sparta stanga spate.Mergi si fa-ti presiunea in toate intre 55 si 60 bari. (azot)
de ce la toate? e 55 fata, 40 spate, cu gaurelele corespunzatoare (1,4 - 1,6 fata, 1,0 - 1,1 spate)
Scris: Vin 24-Mar-2006 02:13
de levente_txf

sfera nu se sparge sa se umple de ulei se descarca dupa un anumit timp ramane fara azot si nu mai are ce sa tina membrana.sfera anpartita an doua jumate cu ulei care este chiar la telescop,azotu este dupa ,cand ai sfera descarcata baga an gaura un pai subtire si vezi cat intra paiul,daca intra mult e descarcat ,daca intra putin e ancarcat sata e ca sa stiti cand mai aveti probleme
