Am nevoie de un disjunctor!

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
Super B
just curious
Mesaje: 22
Membru din: Sâm 19-Noi-2005 11:07
Localitate: Bucuresti

Am nevoie de un disjunctor!

Mesajde Super B » Mie 03-Mai-2006 08:19

Salutare!Am un BX 1.9 TZD din '92 si tot pierd LHM pe la disjunctor desi abia anul trecut l-am schimbat(bineinteles ca nici asta nu era nou).Am nevoie urgenta de unul bun dar nu stiu de unde sa-l achizitionez pt ca n-am chef sa-l schimb in fiecare an(apropous pe asta l-am luat de la Stefan din Salajan). Astept sugestii pt un service care eventual sa-l si monteze dar nu neaparat(stiu si eu un mecanic care a zis ca-l poate monta el).Va multumesc anticipat! :!:

Adrian Musat
pasionat
Mesaje: 420
Membru din: Lun 16-Ian-2006 11:24
Localitate: Ploiesti

Mesajde Adrian Musat » Mie 03-Mai-2006 08:24

Daca nu-ti este greu sa faci un drum la Ploiesti vezi pe forum la "linkuri/telefoane utile" si ia legatura cu Cristi Stan. A mea e in grija lui de cativa ani si nu am asemenea probleme.

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Mie 03-Mai-2006 09:12

Cred ca pierderile de LHM sunt cauzate de o-ringul disjunctorului
Mai multe detalii gasesti aici:

http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=912

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mie 03-Mai-2006 09:42

Problema nu e la disjunctor (bine ca nu ai schimbat toata masina :lol: ), ci la o-ringul de la disjunctor, care in principiu e de unica folosinta, adica atunci cind se umbla la disjunctor se schimba si o-ringul (ceva similar cu garnitura de chiulasa). Incearca la ATS cu o-ringul
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
Catalin29
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Vin 07-Mai-2004 21:44
Localitate: Turda

Mesajde Catalin29 » Vin 05-Mai-2006 20:06

Mecanicul meu zicea ca una din posibilele cauze pt uzarea oringului e sfera centrala sparta, desunflata.... Vezi si asta.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 05-Mai-2006 20:09

Cind sfera centrala e sparta, tacna foarte des, aproape continuu, dar nu curge LHM, decit poate pe la surubul de incarcare. So, check the o-ring :!:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
Catalin29
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Vin 07-Mai-2004 21:44
Localitate: Turda

Mesajde Catalin29 » Dum 07-Mai-2006 08:02

Apropos de sfere centrale si disjunctor... Dosjunctorul meu avea scurgeri pe la oringul respectiv si era cam uzat. L-am schimbat cu altul cu tot cu sfera, care insa dupa 10 km s-a spart si imi tacanea f. foarte des. Am schimbat sfera cu alta proaspat incarcata dar tot des tacane (2-3 sec. la ralanti). Cea ce mi se pare ciudat e si ca tacanitul e proportional cu turatia, la turatii mai mari tacane mai repede. Masina se lasa de spate in cateva ore bune...

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 07-Mai-2006 10:17

@Catalin29: esti sigur ca sfera proaspat incarcata este buna? eu am patit asa tot cu cea de la conjunctor - am incarcat-o, am pus-o pe masina si cind am ajuns acasa a inceput sa tacane foarte des, si am vazut ca se sparsese si aia.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Dum 07-Mai-2006 15:15

Cred ca ar fi bine sa lasam formularile de genul "mecanicul meu zicea..." si sa incercam sa mai si gindim putin... e mai ieftin asa... :wink:
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
Catalin29
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Vin 07-Mai-2004 21:44
Localitate: Turda

Mesajde Catalin29 » Dum 07-Mai-2006 20:14

Cel mai usor pt verificat sfera centrala daca s-a spart e nivelul la lichid din rezervor. E ok. Pot aparea pierderi pe retur la alte componente care sa se manifeste doar cu motorul pornit? Considerand ca e valabila verificarea cu timpul cat sta ridicata... eu zic ca avand motorul oprit, pierderile sunt ok. Una din variante ar fi sa mai insist cu aerisirea (dupa schimbare disjunctor+ sfera centrala, frana prinde un pic cam brusc, neprogresiv). Azi am fost in Cheie Turzii si am avut timp sa aud cum tacane... direct proportional cu turatia... si ma dispera. Mi-e teama sa nu traga si alte defecte la instalatie.... Ritmul tacanitului e cam ca si la desfacerea surubului de 12 de la disjunctor la ptimul sfert de rotire care e f mare (frecventa).

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Dum 07-Mai-2006 21:35

@Catalin29: nivelul uleiului in vas se verifica doar cu masina ridicata la maxim. daca tacane foarte des nu ar trebui sa mai mergi cu masina; defectul poate sa fie chiar si de la conjunctor, nu neaparat de la sfera... mai bine mai tragi o verificare pt ca nu e foarte complicat; daca crezi ca sfera e buna incearca totusi sa probezi cu conjunctorul cel vechi care sti ca e cit de cit bun (chiar daca curge poti sa iti faci o idee daca nu mai tacane asa de des)

Avatar utilizator
Catalin29
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Vin 07-Mai-2004 21:44
Localitate: Turda

Mesajde Catalin29 » Sâm 13-Mai-2006 16:45

La problema mea cu tacanitul prea des nu poate fi si din cauza pompei care sa dea o presiune hidraulica mai mica, si care sa necesite o activitate mai intensa din partea disjunctorului? Zis asta ca e una sa intre dupa disjunctor sa zicem.... 48 atm si alta e sa fie doar 40.... Merita sa incerc sa schimb pompa cu una ce o am de rezerva?

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Sâm 13-Mai-2006 18:06

Ti-a explicat @retro in subiectul asta ce ar trebui sa faci si din ce cauza tacane regulatorul des.
Merita sa incerc sa schimb pompa cu una ce o am de rezerva?

Daca vrei sa-ti umpli timpul liber... poti face si miscarea asta. :wink:

Avatar utilizator
Catalin29
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Vin 07-Mai-2004 21:44
Localitate: Turda

Mesajde Catalin29 » Sâm 20-Mai-2006 05:53

ieri am observat ca masina se lasa de spate cativa centimetri imediat dupa oprire, apoi ramane asa (nu se mai lasa) si suspensia este inca buna. Care componenta ar fi cauza? Sper ca nu trebuie sa le iau pe rand. Sa fie de la frana? In urma cu cateva luni (5-6) imi arunca pedala inapoi la franare....

Avatar utilizator
MARIAN
Admin CITROclub
Mesaje: 3044
Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
Localitate: Buzau
Masina: Xantia 1.9TD VSX
2: C5 2.0 HDI 110CP
Contact:

Mesajde MARIAN » Sâm 20-Mai-2006 07:31

Pai daca o opresti si te dai jos din masina e normal sa se lase cativa cm pana ajunge la inaltimea prestabilita.


Înapoi la “Hidraulica - BX”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 12 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187773
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11810
    Cel mai nou membru Cliquot