
Am nevoie de un disjunctor!
Moderator: Echipa Tehnica
Am nevoie de un disjunctor!
Salutare!Am un BX 1.9 TZD din '92 si tot pierd LHM pe la disjunctor desi abia anul trecut l-am schimbat(bineinteles ca nici asta nu era nou).Am nevoie urgenta de unul bun dar nu stiu de unde sa-l achizitionez pt ca n-am chef sa-l schimb in fiecare an(apropous pe asta l-am luat de la Stefan din Salajan). Astept sugestii pt un service care eventual sa-l si monteze dar nu neaparat(stiu si eu un mecanic care a zis ca-l poate monta el).Va multumesc anticipat! 

-
- pasionat
- Mesaje: 420
- Membru din: Lun 16-Ian-2006 11:24
- Localitate: Ploiesti
Cred ca pierderile de LHM sunt cauzate de o-ringul disjunctorului
Mai multe detalii gasesti aici:
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=912
Mai multe detalii gasesti aici:
http://www.clubcitroen.ro/forum/viewtopic.php?t=912
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Problema nu e la disjunctor (bine ca nu ai schimbat toata masina
), ci la o-ringul de la disjunctor, care in principiu e de unica folosinta, adica atunci cind se umbla la disjunctor se schimba si o-ringul (ceva similar cu garnitura de chiulasa). Incearca la ATS cu o-ringul

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Cind sfera centrala e sparta, tacna foarte des, aproape continuu, dar nu curge LHM, decit poate pe la surubul de incarcare. So, check the o-ring 

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Apropos de sfere centrale si disjunctor... Dosjunctorul meu avea scurgeri pe la oringul respectiv si era cam uzat. L-am schimbat cu altul cu tot cu sfera, care insa dupa 10 km s-a spart si imi tacanea f. foarte des. Am schimbat sfera cu alta proaspat incarcata dar tot des tacane (2-3 sec. la ralanti). Cea ce mi se pare ciudat e si ca tacanitul e proportional cu turatia, la turatii mai mari tacane mai repede. Masina se lasa de spate in cateva ore bune...
- nicum
- Moderator
- Mesaje: 5427
- Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
- Localitate: Bucuresti
- Masina: BX 16 RS
Cred ca ar fi bine sa lasam formularile de genul "mecanicul meu zicea..." si sa incercam sa mai si gindim putin... e mai ieftin asa... 

Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!
Cel mai usor pt verificat sfera centrala daca s-a spart e nivelul la lichid din rezervor. E ok. Pot aparea pierderi pe retur la alte componente care sa se manifeste doar cu motorul pornit? Considerand ca e valabila verificarea cu timpul cat sta ridicata... eu zic ca avand motorul oprit, pierderile sunt ok. Una din variante ar fi sa mai insist cu aerisirea (dupa schimbare disjunctor+ sfera centrala, frana prinde un pic cam brusc, neprogresiv). Azi am fost in Cheie Turzii si am avut timp sa aud cum tacane... direct proportional cu turatia... si ma dispera. Mi-e teama sa nu traga si alte defecte la instalatie.... Ritmul tacanitului e cam ca si la desfacerea surubului de 12 de la disjunctor la ptimul sfert de rotire care e f mare (frecventa).
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
@Catalin29: nivelul uleiului in vas se verifica doar cu masina ridicata la maxim. daca tacane foarte des nu ar trebui sa mai mergi cu masina; defectul poate sa fie chiar si de la conjunctor, nu neaparat de la sfera... mai bine mai tragi o verificare pt ca nu e foarte complicat; daca crezi ca sfera e buna incearca totusi sa probezi cu conjunctorul cel vechi care sti ca e cit de cit bun (chiar daca curge poti sa iti faci o idee daca nu mai tacane asa de des)
La problema mea cu tacanitul prea des nu poate fi si din cauza pompei care sa dea o presiune hidraulica mai mica, si care sa necesite o activitate mai intensa din partea disjunctorului? Zis asta ca e una sa intre dupa disjunctor sa zicem.... 48 atm si alta e sa fie doar 40.... Merita sa incerc sa schimb pompa cu una ce o am de rezerva?
- MARIAN
- Admin CITROclub
- Mesaje: 3044
- Membru din: Mar 11-Noi-2003 18:34
- Localitate: Buzau
- Masina: Xantia 1.9TD VSX
- 2: C5 2.0 HDI 110CP
- Contact:
Ti-a explicat @retro in subiectul asta ce ar trebui sa faci si din ce cauza tacane regulatorul des.
Daca vrei sa-ti umpli timpul liber... poti face si miscarea asta.
Merita sa incerc sa schimb pompa cu una ce o am de rezerva?
Daca vrei sa-ti umpli timpul liber... poti face si miscarea asta.

ieri am observat ca masina se lasa de spate cativa centimetri imediat dupa oprire, apoi ramane asa (nu se mai lasa) si suspensia este inca buna. Care componenta ar fi cauza? Sper ca nu trebuie sa le iau pe rand. Sa fie de la frana? In urma cu cateva luni (5-6) imi arunca pedala inapoi la franare....
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187773
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11810
Cel mai nou membru Cliquot